Alice Ayres Skrevet 29. mai 2008 #1 Skrevet 29. mai 2008 Pikken til mannen min heter Silent Bob. Noen ganger heter den Spyttsnilen... for de lager sånt slimspor...
Gjest Lillebøll Skrevet 29. mai 2008 #3 Skrevet 29. mai 2008 Innimellom får den noen navn, spørs på humøret, tror ikke jeg legger ut noen av dem her
Gjest StockDama Skrevet 29. mai 2008 #5 Skrevet 29. mai 2008 Hvorfor ikke? Det blir for korny for min del, om vi skulle navngitt den ville sexlysta mi dabba av, for det er totalt turn off =D
Alice Ayres Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 29. mai 2008 Det blir for korny for min del, om vi skulle navngitt den ville sexlysta mi dabba av, for det er totalt turn off =D Så du er mer en "stapp pikken i meg og kjør på" kind of a girl? Mesteparten av tiden er jeg en større tilhenger av å si dét enn å kalle pikken for Silent Bob. Men du, hvis du navngir den kan du jo fantasere om at du har to på en gang...
Lurvina Skrevet 31. mai 2008 #10 Skrevet 31. mai 2008 Kuken Så du drømmer om å ha gruppesex med Silent Bob, Alice?
Alice Ayres Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #13 Skrevet 2. juni 2008 Kuken Så du drømmer om å ha gruppesex med Silent Bob, Alice? Vel.... ikke akkurat...
Gjest vimselot Skrevet 3. juni 2008 #14 Skrevet 3. juni 2008 Niks, ikke noe navn. Pikk kanskje, eller ståpikk når den er der (har ikke mann men svarer likevel)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå