Gå til innhold

Babyen min er syyk

Anbefalte innlegg

Gjest Pia 30.08.08
Skrevet

Huff, nå er jeg ganske redd kjenner jeg :sukk: Aldri kan godjenta mi holde seg frisk...

Har vært ute og gått i skogen i noen timer idag, og når vi kom hjem fikk bikkjene mat og vi satte oss ned og slappet av litt. Så kommer Zita for å få kos, og jeg ser at hun er skikkelig hoven over hele nesa og overleppene. Kaster oss på tlf for å finne en dyrlege. Hun mente det mest sannsynlig var en allergisk reaksjon, og jeg skulle se det an. Passe på henne i 2-3 timer, og hvis hun ikke blir verre eller apatisk skulle det gå bra. Men jeg blir så redd for henne... Vet hun drakk fra en liten, stillestående dam, og hun spiser jo alt hun kommer over...

Så da sitter jeg her alene da, forloveden min har akkurat dratt på jobb. Trente vel egentlig bare å snufse fra meg litt :tristbla:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veps? Huggorm? Hvor stor er hunden din (rase)?

Gjest Pia 30.08.08
Skrevet

Hun er skikkelig gatemix, 15-16 kg. Dyrlegen trodde ikke det var noe sånt, siden hun er symetrisk hoven, og ikke bare på den ene siden. Var skikkelig redd for hoggorm jeg og, for det er mye av dem der vi gikk...

Gjest Pia 30.08.08
Skrevet

Også blir jeg jo ekstra bekymret siden hun har litt tungt for å puste til vanlig (grynter en del, men dyrlegen sier det ikke er plagsomt for henne). Så når hun blir hoven rundt nesa blir jeg litt redd for at hun skal få vanskelig for å puste...

Skrevet

Hør på dyrlegen du, men ring igjen hv is tilstanden endrer seg til det verre.

Gjest Pia 30.08.08
Skrevet

Ja skal det... Ligger på sofaen nå... Synes kanskje hun har blitt mere hoven utover i munnvikene, men er ikke sikker. Får vel bare vente en stund å se.

Skrevet

Hvordan går det?

Hun kan ikke ha vært borti en busk eller noe? Vet ikke hvordan dyr f.eks reagere på brennesle jeg.

Gjest Pia 30.08.08
Skrevet

Hun blei bra igjen. Nå har hun bare en liten "ørnenese" igjen av hevelsen. Tviler på at det er brennesle, for de pleier hun å stå midt innimellom :fnise: Men tror kanskje det var det vannet hun fikk i seg, siden hun var hoven i "begge ender"... Håper på at det ikke kommer igjen, hvertfall :)

Skrevet

Så godt at hun ble bra igjen. Man blir så maktesløs når dyra ikke er bra, sant?

Gjest Pia 30.08.08
Skrevet
Så godt at hun ble bra igjen. Man blir så maktesløs når dyra ikke er bra, sant?

Jaa... Det er det verste jeg vet... Også skal det liksom alltid være no galt med den bikkja. Men nå var første gangen jeg ble skikkelig redd, og tenkte på at det kanskje kunne gå skikkelig galt. Huff, kan ikke tenke meg å være uten lillejenta mi!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...