VesleBråka Skrevet 19. mai 2003 #81 Skrevet 19. mai 2003 VesleBråka sparer ingen Finfint det her hvor jeg kan sende ut mine synspunkter og folk faktisk hører etter og tenker. IRL hvis jeg prøver å gi input på barneoppdragelse til en kvinne med halvvoksne sønner, vil hun nok se på meg litt rart og ikke ta meg særlig seriøst, barnløs som jeg er..foreløpig ivertfall. Ok, kanskje ikke det er verdt å ri prinsippene beinhardt hver eneste dag av året. MEN jeg håper at hvis jeg har en sønn på 15 så er han like glad i 17.mai som meg, og han vil synes det er stas å ta på bunad og se på tog og så har vi selskap. Det finnes faktisk steder i landet her hvor ungene ikke motsetter seg pynting på syttende mai...
Felix Skrevet 21. mai 2003 #82 Skrevet 21. mai 2003 Jeg gikk også rundt å "huffet meg" på 17.mai over diverse påkledninger.. Men hvis jeg tenker litt tilbake vet jeg om en 14 åring i hvit og blå minikjole som bar skolefanen, der skjørtet gled opp og opp.. Hi hi.. Ja, vi har nok blitt noen gamle snerpete tanter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå