Gå til innhold

Hva skal mannen lukte?

Amarone

Anbefalte innlegg

Hei, jeg så det var masse parfymediskusjoner her. Men hvordan vil vi at mannen i vårt liv skal lukte? Kjæresten min lukter alltid deilig! Han bruker akkurat passe mengde aftershave, og jeg har bare lyst til å lukte på ham hele tiden... Han bruker mest:

Sander for men

Homme Allure

Salvator Dali

Amarone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes Joop lukter himmelsk....*drømme,svinse rundt*

Pusen vinke.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: den 2002-04-09 15:25 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

han skal ikke lukte aftershave, men ck eternity deodorant. og det gjør han. jeg har nemlig en mann som lar meg bestemme hvordan han skal lukte, og det er jo logisk. det er jo jeg som lukter på ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan lukter mann, Tusenfryd? Ikke for å fornærme deg, men jeg forbinder "å lukte mann" med det menn som ikke liker å vaske seg kaller det, = gammel svette...

Amarone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen gode herreparfymer.... :

Aqua di Gìo (Giorgio Armani - Fresh, mild og faktisk ganske maskulin lukt)

Le Male (Jean Paul Gaultièr - MMmmmmmMMMMmmm!!!!!!!)

L'eau par Kenzo (Kenzo - Frisk og mild icon_smile.gif)

Eternity (Calvin Klein - Maskulin og svært behagelig duft)

Obsession (CK - God, men noe tung....)

Between Sheets (Van Gils - Deilig, sexy duft!)

Vel, listen er lang, men dette var noen dufter jeg synes er aldeles nevneverdige icon_smile.gificon_smile.gificon_smile.gif - Mina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke gammel svette da... Hva slags menn omgås du...?

Men hva er det som er så farlig med litt kroppslukt? Solvarm hud...? Salt hud?

Selvsagt setter jeg også pris på en sexy herreparfyme - men jeg synes generelt at vi er for livredde for å lukte det vi er - nemlig mennesker.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10na: Ja, Burberry er nydelig den også! Kjæresten brukte den ofte før, men nå er flasken tom. Kanskje han burde overtales til å kjøpe en ny...!

Tusenfryd: Den eneste jeg vet om som snakker om å "lukte mann" refererer til faren sin, og hun sier også at moren hennes må jage ham i dusjen til tider. Det synes jeg høres litt ekkelt ut! Men naturligvis: Rene, uparfymerte menn lukter også godt. Det er bare det at noen herreparfymer lukter så godt at jeg kunne brukt hele dagen til å lukte på dem! Kanskje de er tilsatt feromoner eller noe sånt? icon_wink.gif

Amarone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er hun klar for nye opplevelser med rene, pene menn som ikke lukter såpe... (ikke gris eller hest heller altså...)

Ellers synes jeg Between Sheets er en god lukt, men pittelitt jålete kanskje..?

Hva synes dere?

Klem fra Tusenfryd hoppe.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Tusenfryd den 2002-04-11 10:38 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min bruker også Burberry, men aller best lukter han når er nydusjet og har lagt seg. Når jeg legger meg (legger meg stort sett etter han) må jeg ligge og snuse og sniffe på overarmene og brystet hans, halsen hans.. lukter noe så sinnsykt deilig! hehe.. Varm god hud.. Sukk icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cool Water er favoritten. Men også Clinques Happy for men synes jeg lukter godt.

Men som tidligere sagt så er det beste en nydusjet mann men god varm hud.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn sol-svette! Ingenting slår den deilige duften av litt varm mann! (Da snakker jeg ikke om gammel svettlukt!!) Når han har stått på ski, og jeg snuser litt rundt nesepartiet hans!! Mmmmmm deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...