Gjest Mericho Skrevet 29. mai 2008 #1 Skrevet 29. mai 2008 hvis jeg bestiller time for brazilian waxing, vil hun da stusse ned hårene til rette lengde før hun begynner å vokse hårene eller må jeg gjøre det selv før jeg kommer? jeg har latt ugresset gro siden vinteren og vet ikke hvor langt det max kan være før voksing....
Gutt17 Skrevet 29. mai 2008 #2 Skrevet 29. mai 2008 det skal ha gått minimun 7 dager siden sist barbering... Skal være minimum 7mm-1cm.. I Minimum. Vet ikke hva som er "Max" Men håper det hjalp litt hvertfall..
Gjest Gjest Skrevet 29. mai 2008 #3 Skrevet 29. mai 2008 Jeg har aldri fått en brasiliansk voks *grøss* Men på leggene gjelder regelen at hårene bør være ca en halv cm lange for at voksen skal ta det. Hårene kan ikke bli for lange for selve effekten av voksingen, men jo lengre hår, jo vondere, er det hudpleieren sa til meg. Og jeg vil gjette det samme gjelder - i enda større grad - ved brasiliansk voksing.
En som vet Skrevet 30. mai 2008 #4 Skrevet 30. mai 2008 Jeg hadde ei venninne som hadde latt ugresset gro som du sier fordi hun trodde at du måtte spare ut skikkelig... Da stusset pleieren ned hårene før hun begynte å vokse. Så det er vel ikke noe "must" for deg å gjøre det selv først, om ikke annet fordi det kanskje kan være litt pinlig..? :gjeiper: (Sier ikke at det må være pinlig altså, husker bare at venninnen min syntes det var litt flaut )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå