Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Han_som_undrer
Skrevet

Hei dere,

Håper å få litt hjelp til å besvare et spm.

Jeg var sammen med ei jente i nærmere 2 år.. Det var veldig mye frem og tilbake og jeg har gjort endel feil (jeg var bl.a utro mot henne). Følte hele tiden at hun ikke hadde alt hva jeg søkte, og jeg hadde et savn. Selvsagt, det unnskylder ikke utroskapen og jeg har gjort opp for det jeg gjorde siden den gang.

Jeg lengtet ut av forholdet og over til noe annet store deler av forholdet, og det ble etterhvert så vi gikk hver vår vei. Magefølelsen min sa meg hele veien at dette ikke var helt riktig jente for meg. Derfor var vi til og fra store deler av forholdet.

Nå når det har blitt slutt, tenker jeg mer på henne. Snakker nesten ikke med henne lenger og tenker jeg kanskje burde gitt forholdet en 3. eller 4. sjangse??

Hvilken magefølelse burde jeg holde fast ved? Den jeg hadde i forholdet eller den jeg sitter med nå? Nå gjør det i grunn litt vondt :( Men jeg var jo så absolutt ikke lykkelig de gangene vi prøvde, heller.

Veldig takknemlig for svar..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legg vekt på det du følte da du var i forholdet. Dette forholdet varte såpass lenge, at hadde følelsen om at hun ikke var den rette forandret seg, så hadde den forandret seg mens dere fortsatt var sammen.

Det du går gjennom nå er natulige følelser etter ethvert brudd, følelsen av tap av noe som vært. Litt sentimentalitet. En gjennomgang av forholdet.

Når du er ferdig med disse følelsene er det på tide å gå videre.

Tror nå jeg da.

Skrevet
Legg vekt på det du følte da du var i forholdet. Dette forholdet varte såpass lenge, at hadde følelsen om at hun ikke var den rette forandret seg, så hadde den forandret seg mens dere fortsatt var sammen.

Det du går gjennom nå er natulige følelser etter ethvert brudd, følelsen av tap av noe som vært. Litt sentimentalitet. En gjennomgang av forholdet.

Når du er ferdig med disse følelsene er det på tide å gå videre.

Tror nå jeg da.

Enig her. Ta den tiden du trenger, så skal du se at det blir bedre etterhvert :)

Skrevet
Hei dere,

Håper å få litt hjelp til å besvare et spm.

Jeg var sammen med ei jente i nærmere 2 år.. Det var veldig mye frem og tilbake og jeg har gjort endel feil (jeg var bl.a utro mot henne). Følte hele tiden at hun ikke hadde alt hva jeg søkte, og jeg hadde et savn. Selvsagt, det unnskylder ikke utroskapen og jeg har gjort opp for det jeg gjorde siden den gang.

Jeg lengtet ut av forholdet og over til noe annet store deler av forholdet, og det ble etterhvert så vi gikk hver vår vei. Magefølelsen min sa meg hele veien at dette ikke var helt riktig jente for meg. Derfor var vi til og fra store deler av forholdet.

Nå når det har blitt slutt, tenker jeg mer på henne. Snakker nesten ikke med henne lenger og tenker jeg kanskje burde gitt forholdet en 3. eller 4. sjangse??

Hvilken magefølelse burde jeg holde fast ved? Den jeg hadde i forholdet eller den jeg sitter med nå? Nå gjør det i grunn litt vondt :( Men jeg var jo så absolutt ikke lykkelig de gangene vi prøvde, heller.

Veldig takknemlig for svar..

Gjort er gjort, spist er spist! Tror du hun vil ha deg tilbake nå da??

Skrevet

hva med å snakke med eksen din? Fortelle hvordan det ligger an og se hva hun mener om saken? Og tenkt deg godt om i ettertid for å finne ut hva u egentlig vil.

Skrevet

Dette høres ut som et tilfelle av "the one that got away" - altså at du bare vil ha henne når hun er utenfor rekkevidde.

Følg magefølelsen du hadde når du var i forholdet og hold deg unna. Hun fortjener å få tid til å finne seg en mann som virkelig ønsker å være sammen med henne og ikek å bli dratt inn i en relasjon til deg som sannsynligvis vil føre til at du finner ut at magefølelse nr 1 var riktig likevel og dumper henne på nytt.

Move on og lykke til :)

Gjest Gjest
Skrevet
Dette høres ut som et tilfelle av "the one that got away" - altså at du bare vil ha henne når hun er utenfor rekkevidde.

Feil. "The one that got away" er en typisk flamme som ikke ble noe av, typisk fordi man klarer å fucke det opp i et tidlig staduim, at den ene flytter etc. Det har ikke noe med det du beskjriver å gjøre. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...