Gjest travelt Skrevet 29. mai 2008 #1 Skrevet 29. mai 2008 Venninna mi har nettopp fått seg jobb, etter å ha vært arbeidsledig i et halvt år! Og dette er selve drømmejobben. Gjett om hun er lykkelig! Jeg vil gjerne gi henne en liten "gratulerer og lykke til"-gave. Bare en liten oppmerksomhet, til max 100 kr. Noen som har noen gode forslag? PS: Har det litt travelt, hun må få gaven kjapt!
Yummy_Mummy Skrevet 29. mai 2008 #2 Skrevet 29. mai 2008 en flaske vin, en kurv med litt forskjellig godt i (eller hjemmebakt), et smykke, annet tilbehør, CD, gavekort, kinobillett, "spa"-produkter (et eller annet av velværeprodukt). Det var de første forslagene som ramlet ned i hodet mitt.
angeleyes Skrevet 29. mai 2008 #3 Skrevet 29. mai 2008 Et kort med en personlig hilsen i tillegg til en flaske vin, blomster, bok, pleieprodukter, en bilderamme med et bilde hun kan ha på kontoret/hjemme eller noe lignende er fine gaver.
Gjest Bond Skrevet 30. mai 2008 #5 Skrevet 30. mai 2008 Et kort med en personlig hilsen i tillegg til en flaske vin, blomster, bok, pleieprodukter, en bilderamme med et bilde hun kan ha på kontoret/hjemme eller noe lignende er fine gaver. Alt dette for en hundrelapp? Det er fint med vin eller litt finere sjokolade, synes jeg.
angeleyes Skrevet 30. mai 2008 #6 Skrevet 30. mai 2008 Alt dette for en hundrelapp? Det er fint med vin eller litt finere sjokolade, synes jeg. Var ment som alternativer, men fikk det visst ikke helt klart frem ser jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå