Gjest Billig brude slør Skrevet 29. mai 2008 #1 Skrevet 29. mai 2008 Hei, jeg er på jakt etter et veldig billig brudeslør....noen som vet hvor jeg kan få tak i det?
junibrura Skrevet 29. mai 2008 #2 Skrevet 29. mai 2008 Hei, jeg er på jakt etter et veldig billig brudeslør....noen som vet hvor jeg kan få tak i det? EBAY!! Kjøpte mitt for 50,- . Det er nesten ikke forskjell på det og det andre jeg har som kostet 1500,- Verdt et forsøk. Søk på veil...
Elliebellie Skrevet 29. mai 2008 #3 Skrevet 29. mai 2008 Helt enig Ebay er tingen. Kjøpte mitt for 130,- inkl. frakt. Superfornøyd!
pinkybride Skrevet 29. mai 2008 #4 Skrevet 29. mai 2008 vet dere hvem dere kjøpte av på ebay? har sett noen der , men bedre å gå for selgere som andre har vært fornøyd med.
viviekell Skrevet 31. mai 2008 #5 Skrevet 31. mai 2008 Hei Pinkybride... Jeg kjøpte mitt slør på EBAY for under 200 kr inkl frakt (200 er tollgrensen).. Det var et langt cathedral slør i ivory som rekker helt ned til gulvet og derfra legger seg oppå kjolen og går litt utenfor kanten på slepet... Det festes med kam.. Hun sendte det med en gang, kom frem veldig fort.. Hun heter ginger4wedding I tillegg til sløret har jeg kjøpt kjolen, underskjørtet og strømpebånd på EBAY... Strålende! Har spart kjempemasse penger:-)
Elliebellie Skrevet 10. juni 2008 #6 Skrevet 10. juni 2008 Jeg kjøpte mitt her: http://stores.ebay.com/Delicate-Spirits
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå