Gå til innhold

Jeg har bursdag 14 Juni!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fyller 18 år (Hurra)

Og i den anledning så er jeg litt usikker på hva jeg skal servere.

Regner med at vi blir 6-7 stk.

Jeg har litt lyst til å grille, men litt usikker på hva jeg skal legge på grillen!

Hjelp? :):popcorn:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg feiret 30 års dag med ca.40 gjester og vi grillet spyd. Hadde breiflabb, ytrefilet, kylling i ulike marinader, sopp, paprika, squash, cherrytomater, løk, sølvløk, maiskolber og enda litt til som jeg ikke kommer på. Som tilbehør hadde jeg pastasalat, hjemmelaget potetsalat og kokt ris.

Satte alt frem på ett bord og så puttet folk på det de ville ha på sitt spyd. Alle var enig om at det var helt genialt. Jeg hadde gjester som var slankeoperert, veganere, vegeterianere og allergikere, og dermed fikk alle kjøre sitt eget løp med hva de ville ha å spise.

Dette kan du gjøre så enkelt eller avansert du vil, men jeg garanterer at det blir suksess :jepp:

Lykke til med den store dagen!!!

Endret av Kristi
Skrevet
Jeg feiret 30 års dag med ca.40 gjester og vi grillet spyd. Hadde breiflabb, ytrefilet, kylling i ulike marinader, sopp, paprika, squash, cherrytomater, løk, sølvløk, maiskolber og enda litt til som jeg ikke kommer på. Som tilbehør hadde jeg pastasalat, hjemmelaget potetsalat og kokt ris.

Satte alt frem på ett bord og så puttet folk på det de ville ha på sitt spyd. Alle var enig om at det var helt genialt. Jeg hadde gjester som var slankeoperert, veganere, vegeterianere og allergikere, og dermed fikk alle kjøre sitt eget løp med hva de ville ha å spise.

Dette kan du gjøre så enkelt eller avansert du vil, men jeg garanterer at det blir suksess :jepp:

Lykke til med den store dagen!!!

Lurt!

Hehe, skal nok få litt hjelp av pappa'n min som er litt flinkere på grilling enn det jeg er, så da blir det litt lettere for meg også :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...