Gå til innhold

Bryllupsdrømmer/mareritt!

Løven

Anbefalte innlegg

Gjest Trampe

Jeg hadde et sånnt mareritt i natt, jeg hadde ikke fått ordnet med slør, diadem og sko...Bare timer før vielsen. Så jeg fartet rundt i byens brudesalonger for å finne disse tingene. Og de fant jeg, men til min store forferdelse var kjolen en helt annen og vanvittig grusom. Den var skikkelig gjennomsiktig foran og med svarte perlebroderier... ugh :evil:

Var veldig gla da jeg våkna ja! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Fysj og pføy! Å drømme at gubben stilte vekkerklokka (1,5 time før vielsen) og jeg glemte å dra innom frisøren på Dagen var det værste marerittet jeg har hatt om bryllupet til nå. Det var jo ikke mulig å få tid til frisørtime etter vielsen og før fotografen.

1 time har jeg vært våken og surfet, håper jeg få sove snart!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg må jo le litt da, selv om det er helt grusomt der og da. Veldig underholdende med deres drømmer, og her er min(e):

vi forlovet oss i fjor og skal gifte oss om et år.. god tid med andre ord

Den første: Det var lørdag morgen klokka ni og det er tre timer igjen til vielsen. Jeg springer rundt i deler av bunaden min (uten skjorte eller forkle). Er da ganske fortvilt over at jeg ikke har en pen hvit kjole å gifte meg i. Springer ut for å kjøpe en, men alt er stengt, grått og trist. Ser likevel i et butikk vindu en hvit kjole og desperat som jeg er vil jeg kjøpe den. Har ingen penger og finner mamma som gir meg visakortet sitt og en obskur kode. Kommer ned i butikken igjen og vil prøve kjolen, men da nekter drittungen av en ekspeditør og sier at hun skal prøve den for meg. Og det er ikke så mye en kjole som stoff som er tredd rundt noen ringer så det er en slags tunnel..Så ikke mye bra ut.

Andre gangen har jeg overlatt ansvaret til mamma som sender meg en kjole dagen før, men den ligner på en utvaska gul-hvit bunad (ala bergensbunaden i form og fasong) i ullstoff og med to blasse norske flagg på ryggen. Helt grusom det også, og jeg ble fortvilt.

Tredje gangen drømte jeg at jeg hadde hatt kjolemareritt og derfor skulle jeg ikke oppleve det på ordentlig. Så er det plutselig dagen før, en lørdag og derfor stengte butikkene i bergen tidlig. Mamma er på østlandet og vi skal gifte oss dagen etter (søndag?? hallo!!) litt lenger sør. Ganske fortvilt ringer jeg til mamma og ber henne ordne mormors gamle kjole som jeg forøvrig har prøvd tidligere og den passer meg ikke..

Sist gang jeg drømt om kjolen fant jeg ut at jeg hadde ingen kjole, men jeg hadde en hvit topp og et hvitt langt skjørt. Det måtte jo gå bra tenkte jeg i drømmen, det var jo tross alt ikke på ordentlig denne gangen. Neste gang derimot, i det ordentlige bryllupet, da skulle jeg ha fin kjole da.

Så jeg har stresset ganske masse med dette i underbevisstheten, tolker en del av det i retning av at jeg har følt meg litt tilsidesatt i planleggingen så langt (selv om jeg tenker mest! De andre synes det er så lenge til..)

Med så masse drømmeaktivitet hittil regner jeg med at det kan bli ganske underholdende nettene før bryllupet... :ler:

SOV GODT ALLE SAMMEN OG DRØM SØTT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

I natt drømte jeg at noen hadde klippet av skjørte-delen foran på kjolen min slik at det var blitt miniskjørt foran og langt bak.... og jeg hadde de stygge knærne!!! Fysjameg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg drømte at kjolen min var sydd inn slik at jeg hadde en pupp utenfor på hver sin side på kjolen. Bhen hadde jeg glemt, men det hadde jo ikke blitt bedre av den grunn, kjolen var og ble feil sydd. Dessuten sto jeg bak altertavlen i kirken og skiftet, mens gjestene ventet. Tror jeg blir små rar av disse drømmene jeg altså....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg drømte at kjolen min var sydd inn slik at jeg hadde en pupp utenfor på hver sin side på kjolen.

Hi hi hi jeg synes jeg ser deg!!

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...