Løven Skrevet 18. mai 2003 #1 Del Skrevet 18. mai 2003 Regner med det er flere enn meg som har opplevd det i sin søteste søvn.... Hadde nemlig en fryktelig slitsom drøm i natt. Det var derfor jeg kom på dette temaet. Hadde vært gøy om dere fortalte litt om deres drømmer/mareritt. :D Jeg drømte ihvertfall at vi kom dit festen skulle være og der sto bordet halvveis pyntet. Noen plasser manglet hele kuverten, og bord og stoler sto overralt i et eneste kaos. Så jeg begynte å dekke ferdig bordet, og når jeg var ferdig oppdaget jeg at noen duker var blå, noen grønne og noen hvite. Så var det altså på`n igjen. Og alle gjestene satt i stua og så på fotballkamp, ingen hjalp meg. Der holdt jeg på og dekke på og styre i full brudestas, for dette var nemlig på selve bryllupsdagen. Jeg var kjempe stressa og våknet gry tidlig idag pga denne drømmen. Kjenner jeg blir stressa når jeg skriver det ned nå også. Heldigvis er de fleste bryllupsdrømmene fine. Og det er jo det beste når man drømmer at alt går på skinner... Merker at det begynner å nærme seg... Drøye 2 mnd igjen :D Tror forresten jeg skal begynne å skrive ned for meg selv disse drømmene om bryllupet, sikkert gøy å lese og mimre litt om de om noen år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 18. mai 2003 #2 Del Skrevet 18. mai 2003 Så de på fotballkamp, sa du? Istedet for å hjelpe deg? Hm..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. mai 2003 #3 Del Skrevet 18. mai 2003 ÅÅÅÅÅÅÅÅJAA, sånne drømmer har jeg hatt, selv om jeg..eh..ikke skal gifte meg I mine mareritt hadde jeg sorte sko til hvit brudekjole, måtte fly på et kjøpesenter rett før vielsen for å finne hvite sko, fant selvsagt ingen..endte opp med at en mann sølte grønn neglelakk på kjolen min. Idet jeg skulle inn i kirknen kom det mange barn i sølete utedresser løpende inn i kirken..ingen brydde seg. Uff, forfedelig! Det som går igjen i disse drømmene er at det er masse jeg ikke har ordnet før bryllupet starter. Hadde f,eks ikke skaffet undertøy og frisør og sminke. Tror det er ganske typiske drømmer å ha for kommende bruder. Men jeg da?? Tenker visst litt mye på det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 18. mai 2003 #4 Del Skrevet 18. mai 2003 Og alle gjestene satt i stua og så på fotballkamp' date=' ingen hjalp meg....[/quote'] Pussig!! Jeg har omtrent samme drøm........ ofte......... uavhengig av bryllup..... men da er det ikke gjestene, men gubben........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 14062003(gjest) Skrevet 18. mai 2003 #5 Del Skrevet 18. mai 2003 Åååja, de drømmene har jeg hatt en hel drøss av de siste månedene. Til tider mer enn andre. Jeg har hatt mareritt om møter med min mor (som ikke er invitert). Jeg har hatt mareritt om ting som er borte. Jeg er et surrehue og det er typisk meg at noe blir borte denne dagen. Brudekjolen tror jeg dog at jeg skal klare å holde styr på, selv om jeg har drømt at den har blitt borte... I natt drømte jeg at det ikke var tid til noe som helst på Dagen. Folk kom og gikk, middagen ble servert, men desserten uteble. Kaffegjestene ankom og kakene måtte spises før desserten. Jeg våknet før dette, men planen var at partyet skulle deles, slik at middagsgjestene kunne få spise desserten i fred for kaffegjestene. Jeg har tidligere drømt at jeg har funnet min kjære rundt kirkehjørnet i full gang med et kvinnemenneske. Jeg skjønte egentlig at det ikke var sant, men samtidig ble jeg forferdelig lei meg. Han ga selvfølgelig beng og syntes godt vi kunne gifte oss, selv om han hadde skeiet litt ut. Det jeg faktisk er mest nervøs for, er hvem som møter i kirken og hvordan folk takler ventetiden mens vi er hos fotografen. Så bare krysser jeg fingrene for at kjolen faktisk passer, at jeg ikke blir for kvalm og at jeg får til å smile hos fotografen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. mai 2003 #6 Del Skrevet 18. mai 2003 Åh ja.... dette var kjente toner. Det hyppigste marerittet jeg har er at jeg kommer på at jeg har glemt å dra til frisøren, og da er det omlag en halv time igjen til bryllupet. Så bruker jeg masse tid på å lete etter frisøren min, men finner han ikke slik at jeg kommer opp midtgangen med lurvete og skittent hår og uten sminke.... Like slitsomt hver gang :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 19. mai 2003 #7 Del Skrevet 19. mai 2003 Jeg drømte at svigerfaren min hadde leid inn band.. De stilte i olabukser og rutete flanellsskjorter og spilte danseband-musikk :o Uææææ Og i samme drøm, drømte jeg at ingen ville snakke med meg på bryllupsdagen. Alle var opptatt, så jeg gikk og vasket klær.. Heldigvis skjedde ikke noe av dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K. Skrevet 19. mai 2003 #8 Del Skrevet 19. mai 2003 Huff ja, dette har jeg også opplevd.. Ikke spesielt hyggelig å ha slike mareritt om natta Den siste jeg husker var om at jeg sto der på bryllupsdagen, og hadde glemt å bestille blomster :o Ikke hadde jeg bukett, og heller ikke noe å pynte lokalene med.. Håper virkelig ikke det skjer K. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikki Skrevet 19. mai 2003 #9 Del Skrevet 19. mai 2003 Å jada, disse marerittene dukker stadig opp. Jeg har drømt at jeg har glemt å kjøpe sko, oppdaget det 30 min før vielsen og det fantes ikke hvite sko noen plasser. Jeg har drømt om at bryllupskanken som består av 6 kaker klarte å falle i gulvet fra 2 etg. men det verste marerittet var da jeg drømte at det var dobbelbooket i kirken slik at det måtte være en dobbelvielse og presten klarte å vie meg bort til feil brudgom pga rot i papirene og ikke kunne han oppheve ekteskapet pga en ny lov som hadde kommet.... Gjett om jeg ble nervøs... Dette er bare noen av de, men det er de jeg husker best. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K. Skrevet 19. mai 2003 #10 Del Skrevet 19. mai 2003 men det verste marerittet var da jeg drømte at det var dobbelbooket i kirken slik at det måtte være en dobbelvielse og presten klarte å vie meg bort til feil brudgom pga rot i papirene og ikke kunne han oppheve ekteskapet pga en ny lov som hadde kommet.... Gjett om jeg ble nervøs... K. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helenius Skrevet 19. mai 2003 #11 Del Skrevet 19. mai 2003 Jeg har blant annet drømt at forloveren min og jeg hopper ut av bilen foran kirken, løper et par skritt og plutselig finner ut at vi står midt i et gjørmehav... Og at jeg har glemt å fikse håret. Eller at brudgommen satt og så på TV under hele bryllupsfesten. Men så har jeg drømt koselige ting også, som at noen inviterte som først har takket nei allikevel klarte å komme i bryllupet - fra Amerika! Jeg drømte flere slike drømmer til å begynne med i planleggingen. Nå har det heldigvis roet seg litt... Men de kommer vel for fullt når det virkelig begynner å nærme seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 19. mai 2003 #12 Del Skrevet 19. mai 2003 Eller at brudgommen satt og så på TV under hele bryllupsfesten. Du må ha mann fra samme butikk som meg....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helenius Skrevet 20. mai 2003 #13 Del Skrevet 20. mai 2003 Du må ha mann fra samme butikk som meg....... Hehe... Men tja, jeg vet ikke. Han ser nemlig omtrent aldri på TV ellers! Så egentlig var det ganske snålt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 20. mai 2003 #14 Del Skrevet 20. mai 2003 Godt å høre at det ikke bare er jeg! Drømmer stadig at frisøren ikke vil ordne håret mitt, og at kjolen min er laget av rosa tyll og blonder....forferdelige mareritt... :-? Drømmer også at jeg ikke kommer meg til kirken og at kirken plutselig forsvinner... huff... La oss håpe det bare er tegn på nervøsitet da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helenius Skrevet 20. mai 2003 #15 Del Skrevet 20. mai 2003 Jeg glemte noen av drømmene mine i farta... Jeg har også drømt at organisten ikke kom, og at ingen av gjestene kunne sangene vi hadde valgt ut. Stillhet, ingen sang - bare spredt mumling. Til slutt måtte en av gjestene gå frem og spille på et bitte lite minipiano hvor tangentene var helt nede på gulvet... Sprøtt! I en annen drøm måtte jeg synge solo i kirka, og jeg kunne ikke sangen! Det var skikkelig fælt... Heldigvis var det visstnok bare en prøvevielse. Det blir sikkert mye verre når det nærmer seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K. Skrevet 20. mai 2003 #16 Del Skrevet 20. mai 2003 Det blir sikkert mye verre når det nærmer seg! Håper virkelig ikke det :o K. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helenius Skrevet 20. mai 2003 #17 Del Skrevet 20. mai 2003 Håper virkelig ikke det :o K. Hehe... det var omtenksomt! Men jeg er vant til å drømme utrolig mye rart, så egentlig er det jo bare underholdende. Jeg er jo stjernen i komedien om meg selv! Jeg vet jo at det bare er drømmer. Og når ting går galt i drømme, så skjønner jeg jo at jeg må huske på de tingene. Det er jo bare underbevisstheten vår som jobber videre med det vi tenker på om dagen. Greit å huske at jeg f.eks. må øve på forhånd på det jeg skal gjøre, huske å skrive tale og lignende... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
14062003 Skrevet 20. mai 2003 #18 Del Skrevet 20. mai 2003 Det blir sikkert mye verre når det nærmer seg! Nei, det tror jeg ikke. Det har ikke vært sånn med meg i alle fall. Men så har planleggingen etter hvert roet seg kraftig også da. Var mye i februar og mars, januar, april og mai har vært meget rolige. Jeg har lite mareritt nå og de jeg har er små og "til å leve med". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gleder meg! Skrevet 21. mai 2003 #19 Del Skrevet 21. mai 2003 Å, kjenner meg bare så godt igjen!!! Drømte at jeg hadde på meg en rutete "bryllupskjole" i samme stoff som kjøkkengardinene, var svigermor som hadde sydd den, og gjemt min brudekjole!!! Sko fant jeg heller ikke, brudebuketten ble borte...... Og absolutt alt gikk galt!!! Og er jo ulike drømmer nesten hver natt, og vi blir alltid gift, (i drømmene trøster jeg meg med det) men ingenting blir som vi vil!!!!!!! Håper virkelig ikke at marerittene blir enda verre! DET ORKER JEG RETT OG SLETT IKKE :evil: :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 22. mai 2003 #20 Del Skrevet 22. mai 2003 Sjekk ut..... http://www.droemmetydning.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå