theamoren Skrevet 29. mai 2008 #1 Skrevet 29. mai 2008 reiser snart til agia napa.. vi skal bo på hotell callisto som jeg har hørt er bra og barnevennlig! Da må jeg jo nesten høre om noen har noen tips til spisesteder, utflukter osv?
BAMBI<3 Skrevet 30. mai 2008 #2 Skrevet 30. mai 2008 Dra til hovedstaden hvis du er interesert i historie og liker og prøve litt spennende mat.
Trill Skrevet 30. mai 2008 #3 Skrevet 30. mai 2008 Jeg har vært i Syden en gang; i 2002. Da var vi på Aya Napa og bodde på hotell Callisto. Fantastisk hotell (da var det jo nesten nytt...) , herlig bassengområde og ikke langt til sandstrand. Vi spise mye på en mexikansk restaurant litt ovenfor hotellet. Ellers hadde hotellet buffet hver kveld med forskjellig tema; type mexikansmat, italiensk aften- osv. Vi syns maten der også var veldig god Anbefaler også å dra på båttur. Vi var på båttur 2 dager- skikkelig koselig og herlig å være på sjøen Goood tur og kos dere masse
Purple Basil Skrevet 31. mai 2008 #4 Skrevet 31. mai 2008 Callisto er flott <3 Hotellet har masse god mat:D Absolutt verdt å få med seg temakveldene. Utfluktene vi bestilte gjennom hotellet var ikke bra, prøv å let litt på egenhånd. evt. hør med andre reisende. God tur;)
Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2008 #5 Skrevet 1. juni 2008 Prøv den japanske restauranten.Kjempegod mat og skikkelig show! Man sittter nemlig i en liten hestesko rundt kokken, mens han tilbereder, flamberer og sjonglerer med kniven. !!Utrolig kult å se på, en spesiell opplevelse!!God tur!
caroprins Skrevet 5. juni 2008 #6 Skrevet 5. juni 2008 Flott på Callisto. Var der i fjor sommer. Det er mange restauranter inne i Aya napa sentrum så det er bare å velge å vrake. På Callisto så har de en grei liten lunsjrestaurant ved bassenget. Vi hadde lunsj der hver dag. Ellers har de forskjellige buffeer om kvelden. Ikke så langt i fra Callisto så kommer dere til en thairestaurant. De hadde veldig god mat. Inne i sentrum er der også en veldig fin kinesisk restaurant. den er rød med fine lykter på utsiden. God mat der også. Vi dro på utflukt med Star tour og syns det var veldig greit. Kypros var alle tiders. Reiser gjerne dit igjen.
helenaa Skrevet 7. juni 2008 #7 Skrevet 7. juni 2008 Jeg var der i 2001, og kan være enig i at hotellet er flott! Men vi be ganske skuffet over restaurantene i byen som serverte "kypriotisk/gresk" mat. Jeg har ikke prøvd de restaurantene som er foreslått her, men de høres i alle fall bra ut i forhold til de nokså dårlige "biff n'chips"-stedene vi var på. Jeg angrer også på at vi ikke reiste mer rundt for å se, men får heller bli en annen gang! God tur!
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2008 #8 Skrevet 8. juni 2008 Jeg var der i 2001, og kan være enig i at hotellet er flott! Men vi be ganske skuffet over restaurantene i byen som serverte "kypriotisk/gresk" mat. Jeg har ikke prøvd de restaurantene som er foreslått her, men de høres i alle fall bra ut i forhold til de nokså dårlige "biff n'chips"-stedene vi var på. Jeg angrer også på at vi ikke reiste mer rundt for å se, men får heller bli en annen gang! God tur! Jeg tror man skal være rimelig fantasiløs/hjelpeløs hvis man ikke finner drøssevis av restauranter med deilig og original gresk/kypriotisk mat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå