Gå til innhold

Brudesko og andre sko


glaciera

Anbefalte innlegg

Hvor mange skal ha sk brudesko til brudekjolen? Jeg syntes alle brudeskoene jeg så var kjedelige, og det evinnelige satengtrekket passer overhodet ikke til stilen og stoffet på min kjole. Siden hvite sko er så trendy denne vår- og sommersesongen kjøpte jeg et par "vanlige" dødslekre sandaler med høy stiletthæl isteden. Min stil, kjolens stil, mye billigere, mye mer behagelige, og mulig å gjenbruke til andre anledninger. Jeg mener, hvem bruker hvite satengpumps til annet en brudekjole??

Men i brudesalongen hvor jeg kjøpte kjolen stilte de seg nølende til denne planen, enda de ikke var av typen som prøvde å prakke på meg mest mulig og dyrest mulig utstyr. Tvert imot var de meget proffe og fant akkurat det jeg ville ha med en gang, enda dette viste seg å være noe av det rimeligste på markedet....

Hva gjør dere andre med skoene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo selvfølgelig smak og behag, men for min del, stil og kjole så passet det best med sateng sko(ivory farge) Det fine er jo at de kan farges hvis man vil, og da får man jo brukt de mange ganger forhåpentligvis. Selv syntes jeg det var galskap å bruke 1200 kr på sko til den dagen, selvom de kunne farges og brukes senere. Men heldigvis så fant jeg de perfekte brudeskoene for meg i en sko butikk i Sverige, og det beste av alt- de kostet 249 svenske kroner!!! :D :D :D Også var de veldig behagelige å ha på seg, de passet perfekt i fargen og de var elegante å se på. JEG ER MED ANDRE ORD KJEMPE FORNØYD :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du har tenkt veldig fornuftig. Nå fikk jeg en ide til hva jeg selv kan gjøre.... kanskje jeg rett og slett skal kjøpe sko nå i sommer, selv om jeg ikke gifter meg før neste år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg juksegiftet meg kjøpte jeg rett og slett sko på Din Sko og de kostet 249 kroner. De er hvite og pene, men har desverre litt for høy hæl til at jeg orker å bruke dem en hel dag.

Men jeg kommer definitivt ikke til å kjøpe satengsko til over tusenlappen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 14062003(gjest)

Jeg har lett etter sko i vanlige butikker, men det er klin kul umulig å finne hvite (kritthvie) sko som har litt hæl (sånn ca. 2 1/2") og ser pene ut. Jeg kjøpte et par, men de hang ikke på beina og var ikke kritthvite. Alle satinsko jeg har sett, har vært champagnefarget (som jeg ble opplyst om at er årets farge på brudeshowet i februar).

Jeg nekter å kaste bort penger på å kjøpe sko i brudebutikk i Oslo. Jeg har derfor funnet noen på bridalshoes.com og håper de kommer i tide...

Jeg har ikke fått noen bekreftelse på kjøpet på bridalshoes.com - pleier man å få det, eller må man sjekke på kredittkortkontoen når beløpet blir trukket for å finne ut når skoene er shippet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Finner dere pene sko et annet sted, så kjøp det. Brudeskoene mine i sateng (åååå, så pene) er jo fullstednig ubrukelige i andre sammenhenger. Og fasongen (skulle være behagelige å danse og gå med) er ikke særløig aktuell. Skal ikke kaste dem selvsagt, men får ikke brukt dem heller... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle egentlig ha andre sko og dro til Skoringen for å se hva de hadde der - kom over brudesko i rett farge til 24,50:- så da ble det brudesko likevel :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24,50?

Da kjøpte du vel restbeholdningen og selger dem for en hundringsparet da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke tenkt på det jeg :ler: Det var forresten bare to par igjen, så det hadde ikke blitt store formuen det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo likevel usannsynlig flaks da - ser man det - så rimelig kan det gjøres. Jeg betalte 700,- for mine...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Jeg skal ha sko fra Manolo Blahnik i mitt bryllup- de er ikke brudesko men de er fantastisk lekre og passer nydelig til kjolen.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

glaciera, jeg fant mine sko på www.bridalshoes.com - Goddess heter de (se under Sky Highs-seksjonen), og er utrolig lekre, etter min mening!

Her finner du hvertfall rimelige og pene sko som ikke ser så veldig typisk brudesko ut.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg nekter å kaste bort penger på å kjøpe sko i brudebutikk i Oslo. Jeg har derfor funnet noen på bridalshoes.com og håper de kommer i tide...

Jeg har ikke fått noen bekreftelse på kjøpet på bridalshoes.com - pleier man å få det, eller må man sjekke på kredittkortkontoen når beløpet blir trukket for å finne ut når skoene er shippet?

Jeg venter også på skoene mine fra bridalshoes, som jeg har blitt fortalt skal være her hvert øyeblikk!

Man får en bestillingsbekreftelse, og så trekkes beløpet fra kredittkortet like etterpå.

Har du ikke mottatt noen bestillingsbekreftelse, send mail til [email protected] og spør om de har mottatt bestillingen din, eller bestill på nytt (dersom du er helt sikker på at beløpet ikke er trukket fra kortet ditt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man får en bestillingsbekreftelse, og så trekkes beløpet fra kredittkortet like etterpå.

Er det noe håp å få disse før 14. juni?

> -----Opprinnelig melding-----

> Fra: [email protected]

> [mailto:[email protected]]

> Sendt: 14. mai 2003 23:32

> Til:

> Emne: XXXXX

> Thank you for shopping at BridalShoes.com, XXX. This

> message contains the details of your order, as well as

> information on contacting us. Most orders are shipped in

> seven to ten business days. Please read about our guarantee

> at the bottom of this message. We appreciate your business,

> XXX.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du mottok denne 14.mai. Og man regner maks 10 virkedager..

Senest 28.mai?? Skal holde det! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det noe håp å få disse før 14. juni?

> -----Opprinnelig melding-----

> Fra: [email protected]

> [mailto:[email protected]]

> Sendt: 14. mai 2003 23:32

>

Helt klart!

Kommer skoene dine i riktig farge og sånt da?

Ellers må du få de farget, og da kan tiden begynne å bli litt knapp.

Hvilke sko valgte du, forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte "brudesko" ja, til drøye tusenlappen..... Men angret ikke på det! De var ganske tøffe , ikke sånne kjerringsko. De er spisse, med no' kryss-greier over vristen, tynne heler. Farget dem grå som kjolen min, og har brukt dem mye etterpå sammen med hanskene . Det passer fint til en del andre kjoler jeg har, bl. a. de blå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som er skeptisk til å kjøpe sko på nettet? Passer de? En ting er størrelse, men ofte er skoene for smale osv. Erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte mine sko på Bianco til 550,- :D

Kjempelekre sko som kan brukes i ettertid, så jeg er

kjempefornøyd :blunke:

K.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...