Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slottsfjellfestivalen i Tønsberg :)

Skrevet

Norwegian Wood

Festspillene i Elverum

Øya

Hamar Musicfestival

og kanskje en impulstur til Hove

Skrevet

Forhåpentligvis på Stavernfestivalen, også skal jeg på Down on the Farm. I tillegg skal jeg på CC8 konserten til helga :)

Skrevet

Norwegian Wood og kaanskje Moldejazz :)

Gjest #Spidergirl#
Skrevet

Lost weekend på Askøy og så vil eg en dag på øya, men tror ikkje det blir.

Skrevet

Norwegian wood og Elvefestivalen

Skrevet

Skulle ønske jeg hadde nok fritid og penger til å dra på flere (særlig Hove, Roskilde og Øya), men foreløpig ser det ut som det bare blir en dag på Norwegian Wood for å se qotsa og kanskje en tur innom Lollapalooza i Chicago hvis jeg er heldig :)

Skrevet

Hovefestivalen, og på Norwegian Wood og Øya skal jeg jobbe (selv om jeg selvølgelig har tenkt å få med meg de beste bandene. På Øya blir det verre, der liker jeg stort sett alle på programmet...).

Forøvrig vil jeg bare nevne at festivalprogrammene i år stort sett er vanvittig bra!

Skrevet

Skal til Hove, og det er bare... *telle* 22 dager igjen! :jepp:

Skrevet

I år blir det bare en festival på meg og det er Jorddunst. Bare ei og ei halv uke igjen! :juhu:

• Liker 1
Gjest RockeLaura
Skrevet

Kvinesdal rockfestival :D

Skrevet

Jeg skal på hovefestivalen :danse::tommelsmil:

Gleder meg så utrolig mye til å se de fleste av mine favorittband :juhu:

Så skal det bli digg å ligge i telt i en hel uke da :fnise:

Skrevet

Innbiller meg at jeg har skrevet i en annen tråd om akkurat det samme? Eller drømte jeg det?

Skal iallefall til Træna, og gleder meg noe enormt. Har jobbet der før, men da gikk jeg gipp av mye. Damien Rice-konsert i en stor grotte i fjellet jo bli spesielt! :jepp:

Skrevet

Jeg skal på Athfest i Athens, Ga. Har vært med på det før, det er flott!! En liten by som koker av musikk en halv uke.

Skrevet

Skulle egentlig et par dager på quart, men det blir det jo ikke noe av. Så da må jeg nøye meg med kun Skral. Men til gjengjeld er Skral Norges beste festival. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...