Gå til innhold

Hva mener dere?

Barn i bryllup?  

83 stemmer

1. 1. Bør de være til stede? Både bryllupsgjester og brudepar oppfordres til å svare

• Først når barna er til stede, blir det en skikkelig fest for begge familiene.
      7
    • Barna bør være med, men må bli underholdt på eget vis
      3
    • Brudeparet må bestemme om de ønsker barn eller ikke tilstede
      65
    • Barn forstyrrer bare
      8

Fremhevede innlegg

Skrevet
Vi kommer ikke til å ha noen som er under 18 i bryllupet vårt. Er ikke så utrolig begeistret for barn når de begynner å kjede seg, bli rastløs eller trenger oppmerksomhet i slike selskap. Vi ønsker at både foreldrene og de andre gjestene skal nyte dagen, og slippe å forholde seg til barn. Det gjelder ikke minst for oss selv! :jepp:

Som jeg skulle sagt det selv, Lille Bie! Veldig enig :klappe:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen barn er det naturlig å ha med, som mine små søskenbarn, sønnen min, hans nieser og nevøer. Men venners barn, både venner av meg og av han, syns jeg ikke er nødvendig å ha med.

Gjest Lillebøll
Skrevet

Det må være opp til hvert enkelt par synes jeg, men en ting ville jeg ikke likt og det er barn til stedet når alkoholen kommer fram.

Skrevet

Jeg er enig i at det bør være opptil hvert enkelt brudepar å bestemme... Vi skal i utgangspunktet ikke invitere noen under 18 år, med unntak av yngre søsken og barna til eldre søsken som skal være brudepiker... Regner med at de kommer til å være med bare til etter middagen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...