Gjest Gjest Skrevet 29. mai 2008 #1 Skrevet 29. mai 2008 Ja, noen som vet? Bor paa oestlandet, er over grensa en gang i blandt. Nettbutikker er ogsaa aktuelt! Takk paa forhaand!
Gjest Gjest Skrevet 29. mai 2008 #2 Skrevet 29. mai 2008 Du får sikkert kjøpt det i disse "jallashapene" De selger veldig mye spesielle ting!
Chimamanda Skrevet 4. juni 2008 #3 Skrevet 4. juni 2008 Takk for svar! Aldri sett noe saant her jeg bor, det er nok mer mexicansk enn asiatisk.. Ingen som har peiling?
Gjest 22 Skrevet 4. juni 2008 #4 Skrevet 4. juni 2008 Ble bare så nysjerrig - hva i all verden skal du bruke det til?
Chimamanda Skrevet 4. juni 2008 #5 Skrevet 4. juni 2008 Ble bare så nysjerrig - hva i all verden skal du bruke det til? Ja, det hoeres vel litt rart ut Jeg skal lage tamales
Gjest Elfrida Skrevet 4. juni 2008 #6 Skrevet 4. juni 2008 Har mais skall? :klø: De er jo dekket av noe sånn blader og tynne stråaktige greier.
Gjest Elfrida Skrevet 4. juni 2008 #7 Skrevet 4. juni 2008 Jeg skal lage tamales Aha! Det ser ut til å være bladene rundt maisen som de bruker til å pakke det inn i. Det er jo bare å kjøpe ferske maiskolber med bladene intakt det da.
Chimamanda Skrevet 4. juni 2008 #8 Skrevet 4. juni 2008 Aha! Det ser ut til å være bladene rundt maisen som de bruker til å pakke det inn i. Det er jo bare å kjøpe ferske maiskolber med bladene intakt det da. Ja, jeg kan vel antakelig det Jeg har bare laget det med toerkede foer, tenkte ikke en gang over at jeg kunne lage med friske
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå