Gå til innhold

bryllupskake - for sent ute?!


glaciera

Anbefalte innlegg

Skal gifte oss om to mnd og har ennå ikke bestilt bryllupskake kom jeg plutselig på! Er løpet kjørt? Vi må attpåtil ha kake med "handicap-etasjer" pga alle mulige matintoleranser hos flere gjester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi fikk beskjed om at kaken ikke kunne bestilles før 2 uker før vi, så jeg tror ikke du har noe å bekymre deg for. Særlig ikke om du skal ha en tradisjonell kake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Vet ikke hvor du bor,men bor du på Vestlandet vil jeg tipse deg om www.dinkake.no

Hun laget vår kake, og den var bare såååå nydelig.

Billige og meget gode er de også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke sent ute i det hele tatt! Ca en måned før bestilte vi vår! Men så må du også ta hensyn til om den skal lages i ferien eller ikke. De sa til oss at dersom bryllupet hadde vært midt i juli, hadde litt problemer på grunn av ferieavvikling.

Bare skynd deg du!

MissS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Två månader? Nej, du är inte alls för sent ute.

Vi beställde vår bröllopskaka på måndagen före, vi gifte oss på fredagen. Svärmor hade varit inne på bageriet och varslat om att vi skulle komma på måndagen och beställa så de var beredda. Jag tror hon sa till max två veckor före.

Vi hade mycket som skulle ordnas samma vecka. Vi kom inte till Norge förän på helgen innan bröllopet och vi hade kake, gravyr i ringar, brudbukett, bordsplan, blomster ute och på borden kvar att ordna. Gott om tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...