glaciera Skrevet 18. mai 2003 #1 Skrevet 18. mai 2003 Har noen prøvd denne behandlingen? Skal snart gifte meg i en utrolig lekker kjole, men er helt nødt til å ha litt farge på huden da. Solarium er helt uaktuelt, og jeg liker ikke å ligge i sola heller. Ikke bra for huden veit dere.... Så selvbruningskremer er min redning halve året. Har hørt så mye bra om denne St Tropez, men det er såpass dyrt at jeg vil gjerne høre om noen har egne erfaringer?
Junebug Skrevet 18. mai 2003 #3 Skrevet 18. mai 2003 Jeg har prøvd St. Tropez selvbruningsbehandling i salong. Jeg er en av de som svarte i tråden Julienne viser til. Send meg en PM hvis du har noen spørsmål utover det jeg skrev i den tråden.
Junebug Skrevet 18. mai 2003 #4 Skrevet 18. mai 2003 Jeg har prøvd St. Tropez selvbruningsbehandling i salong. Jeg er en av de som svarte i tråden Julienne viser til. Send meg en PM hvis du har noen spørsmål utover det jeg skrev i den tråden.
Elze Skrevet 19. mai 2003 #5 Skrevet 19. mai 2003 Jeg har prøvd selvbruning i salong, men ikke St. Tropez. Var veldig fornøyd - det kostet 900, men det var for 3 ganger slik at man kan fordype evt. vedlikeholde fargen litt. Tror hun brukte en selvbruningskrem fra Guinot.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå