Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hopper i det, og sier "ja!".

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg hopper i det, og sier "ja!".

Lille, søte, milla-mor. La nå de voksne få diskutere dette i fred og ro. Dette trenger du ikke å bry det yndige hodet ditt med.

Skrevet
Lille, søte, milla-mor. La nå de voksne få diskutere dette i fred og ro. Dette trenger du ikke å bry det yndige hodet ditt med.

Da hopper jeg nok engang i det (Sukk... Alle denne hoppingen. Takk gud for trampolinen jeg fikk av ham til jul) og sier: Lukk igjen brødboksen, du maser som et lokomotiv.

Nei, vent! Det finnes jo en tom-for-argumenter-tråd her... *lese*

Haha... Her har vi en fin en, ja... "Hvilken av de syv dvergene er du a? Syten?".

(Det verste er at jeg ler skikkelig høyt nå. Av meg selv. Hvor er Gaustad, sa du? Snakk høyere! Du må overdøve stemmene!).

Skrevet
Da hopper jeg nok engang i det (Sukk... Alle denne hoppingen. Takk gud for trampolinen jeg fikk av ham til jul) og sier: Lukk igjen brødboksen, du maser som et lokomotiv.

Nei, vent! Det finnes jo en tom-for-argumenter-tråd her... *lese*

Haha... Her har vi en fin en, ja... "Hvilken av de syv dvergene er du a? Syten?".

(Det verste er at jeg ler skikkelig høyt nå. Av meg selv. Hvor er Gaustad, sa du? Snakk høyere! Du må overdøve stemmene!).

Jeg spiser ikke brød!

Men det er jo typisk fra en som helt tydelig er gått tom for argumenter, og som ikke skjønner noen ting. :roll:

Nå gidder jeg ikke å diskutere mer med deg. Ikke før du lærer deg å argumentere ordentlig.

Skrevet
Jeg spiser ikke brød!

Men det er jo typisk fra en som helt tydelig er gått tom for argumenter, og som ikke skjønner noen ting. :roll:

Nå gidder jeg ikke å diskutere mer med deg. Ikke før du lærer deg å argumentere ordentlig.

Jeg kommer aldri til å argumentere ordentlig. Ikke før svin lærer å fly. *Ringe eks* "Kan du fly? Ikke?". Nei, da venter jeg litt til.

Du trenger ikke å være redd for å spise brød, forresten. Man blir ikke gravid av det, liksom, og så lenge mannen er renslig, så er det en helt naturlig måte for to sinnsfriske, voksne mennesker å vise kjærlighet på. Og sult, men da bør man heller ta seg en banan... Blir så jækla mye styr... "Åh, manndommen min! Auch!". Jada, jada... Finnes noe som heter kosmetisk kirurgi, vettu. Sy på en ny, og slutt og grin.

Skrevet
Jeg kommer aldri til å argumentere ordentlig. Ikke før svin lærer å fly. *Ringe eks* "Kan du fly? Ikke?". Nei, da venter jeg litt til.

Du trenger ikke å være redd for å spise brød, forresten. Man blir ikke gravid av det, liksom, og så lenge mannen er renslig, så er det en helt naturlig måte for to sinnsfriske, voksne mennesker å vise kjærlighet på. Og sult, men da bør man heller ta seg en banan... Blir så jækla mye styr... "Åh, manndommen min! Auch!". Jada, jada... Finnes noe som heter kosmetisk kirurgi, vettu. Sy på en ny, og slutt og grin.

(Å herreguuuud!!! Jeg ler så jeg griner. :skratte: Faen ass! Nok en gang har du klart å skjemme meg ut på jobben. :sur: )

Tror en av eksene mine kan fly - så bare sett igang å flaks med armene.

Jeg har faktisk blitt gravid av å spise brød en gang, skjønt jeg spiste vel egentlig ikke. Må man putte brødet i munnen for å kvalifisere for å spise? Et hull er et hull? Vi hadde ikke tørkepapir, men det lå en pose brød på nattbordet, så da brukte vi det til å tørke griset vekk med - og så var det gjort. Gravid var jeg, for det ene førte til det andre.

En banan er ingenting. Jeg kjøpte en salamipølse på danskebåten en gang, og det var saker det! Slik så den ut, og den trengtes ikke å sys på!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...