Gjest Bridezilla Skrevet 29. mai 2008 #1 Skrevet 29. mai 2008 Jeg skulle gjerne hatt noen anbefalinger på nettbutikker fra dere jeg? Tipper dere har mer peiling enn meg, hehe. Jeg vet jo om ebay naturligvis, men jeg synes det er så digert, uoversiktlig og litt risky. Kunne godt tenkt meg en dansk eller svensk butikk f eks? Norsk er vel altfor dyrt? Jeg skal kikke på engangskameraer til bryllupet, kaketoppings, diadem, og andre dill dall ting som man kjøper på impuls. Jepp, Ser frem til tips nå. Takk!
Gjest lucky08 Skrevet 1. juni 2008 #2 Skrevet 1. juni 2008 Jeg skulle gjerne hatt noen anbefalinger på nettbutikker fra dere jeg? Tipper dere har mer peiling enn meg, hehe. Jeg vet jo om ebay naturligvis, men jeg synes det er så digert, uoversiktlig og litt risky. Kunne godt tenkt meg en dansk eller svensk butikk f eks? Norsk er vel altfor dyrt? Jeg skal kikke på engangskameraer til bryllupet, kaketoppings, diadem, og andre dill dall ting som man kjøper på impuls. Jepp, Ser frem til tips nå. Takk! *dytter opp*
Veslejenta Skrevet 1. juni 2008 #3 Skrevet 1. juni 2008 (endret) Jeg kjenner kun til de norske. Bryllupsbutikken Kreativt bryllup Decorium Endret 1. juni 2008 av Veslejenta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå