smil Skrevet 18. mai 2003 #1 Del Skrevet 18. mai 2003 Hei! Noen som vet hvordan en kan unngå at naboens katt roter og tisser i blomsterbeddene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 18. mai 2003 #2 Del Skrevet 18. mai 2003 Hagle? Nei, seriøst, det finnes mange greier som visstnok skal holde kattene unna. Sitronmelisse eller no, husker ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 18. mai 2003 #3 Del Skrevet 18. mai 2003 Hvitløkspulver! Det har funka hos meg......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 18. mai 2003 #4 Del Skrevet 18. mai 2003 Det har vel nylig vært en tråd om det, og der kom det inn mange gode forslag. Selv sverger jeg til eddik. Nytt forsøk i år: Har kjøpt mange eddik-flasker 35%. stikker hull i korken og graver dem ned med noen meters mellomrom, etter et tips fra den andre tråden. Spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smil Skrevet 18. mai 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 18. mai 2003 Takker og bukker for alle gode råd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Englepusen Skrevet 18. mai 2003 #6 Del Skrevet 18. mai 2003 Se tråden rett under denne som heter hvordan bli kvitt den helvetes katta.. Der er det mange råd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bluesky Skrevet 18. mai 2003 #7 Del Skrevet 18. mai 2003 Har prøvd alt jeg har blitt fortalt at hjelper, men likeforbanna graver de opp løker og graver ned dritt. Dette er et kjempeproblem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rufus Skrevet 19. mai 2003 #8 Del Skrevet 19. mai 2003 Hjemme hos mine foreldre har de brukt noe som heter "Katt deg vekk" som de påstår har vært fint....Vet ikke helt - der jeg bor finnes det ikke noe særlig katter....til det bor jeg alt for nærme en stor vei :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 19. mai 2003 #9 Del Skrevet 19. mai 2003 Apelsinskall hjelper visst. Har lagt det i et bed hjemme hos oss. Det er en stund sidne det vaar katter der nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 19. mai 2003 #10 Del Skrevet 19. mai 2003 Appelsin, eller andre sitrusfrukters skall er glimrende. Gned appelsinskall på alle plantene mine (inkl potter) inne når samboern flytta inn med sin pusekatt som helst ville grave i pottene og tygge på bladene. det ble det fort slutt på. Katter hater sitruslukt. Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady-M Skrevet 20. mai 2003 #11 Del Skrevet 20. mai 2003 Jepp, katter hater sitrusfrukter! Pus kommer alltid like nysgjerrig bort for å snuse på det jeg spiser. Er det appelsin, kniper hun øynene igjen i 10 sekunder, rygger bakover og rister på hodet. Appelsinkskall ol. tørker fort ut og er ikke spesielt pent i blomsterbedet. Men du får kjøpt flere ting i dyrebutikken som holder kattene borte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nirvana Skrevet 27. mai 2003 #12 Del Skrevet 27. mai 2003 Sitrus er en sikker vinner, ja! Ellers selges det noe som heter "Get Off - My Garden" på dyrebutikker, den fungerer veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 28. mai 2003 #13 Del Skrevet 28. mai 2003 Katter hater løk og mest av alt - salmiakk. Finnes ikke noe bedre for å få kattskinnet til å slutte å gå i kroken inne i huset, i alle fall. Fungert effektivt hos meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå