Gå til innhold

Tegnefilm/serie fra jeg hva liten

Anbefalte innlegg

Gjest Thalee
Skrevet (endret)

Jeg husker så godt en grønn mann med lang nese (tror jeg) fra en tegnefilm eller serie jeg så når jeg var liten. Jeg husker også en prinsesse, tror kanskje det var noe som lignet en "kongefamilie." Så var denne grønne mannen litt utafor eller noe. Mulig han jaktet på prinsessen? Jeg minnes en svart kappe på han grønne.

Ikke mye info her, men noen som vet noe? Hadde vært artig å se om jeg fant igjen en snutt på youtube eller noe. Aner ikke hvorfor jeg husker den grønne figuren så godt, kanskje han skremte meg litt :P

Endret av Thalee
Videoannonse
Annonse
Gjest StockDama
Skrevet

Eneste jeg tenker nå er Rainbow bright, tror det er en ond grønn mann der med svart kappe....eller carebears XD men husker ikke helt om onde mannen der var grønn..

Skrevet

Jeg husker denne, men ikke hva den heter. Du kan jo ta en titt her inne og se om det dukker opp noen bjeller: Christines mimreside

Skrevet
Jeg husker denne, men ikke hva den heter. Du kan jo ta en titt her inne og se om det dukker opp noen bjeller: Christines mimreside

For en fantastisk side!!! *mimrer*

Skrevet

Jeg tror du tenker på en "Lær Engelsk"-tegneserie som gikk for en tid siden. Der var det en søt prinsesse og en slem, grønn trollmann (?) med svart kappe. Jeg husker serien godt, men ikke hva den heter, dessverre!

Gjest Thalee
Skrevet
Jeg tror du tenker på en "Lær Engelsk"-tegneserie som gikk for en tid siden. Der var det en søt prinsesse og en slem, grønn trollmann (?) med svart kappe. Jeg husker serien godt, men ikke hva den heter, dessverre!

Ja, det tror jeg det var! Søren at ingen husker navnet. Får prøve å google litt :)

Skrevet

Ja! Det er i hvert fall den jeg mente! :jepp:

Skrevet

Åh, den der husker jeg! :) Lærte en god del engelsk av den.

Gjest StockDama
Skrevet

Åh, den har jeg jo sett XD

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...