Gå til innhold

Kontakt over MSN

IGrunnIkke

Anbefalte innlegg

Si de riktige ordene over msn, når du liker hun. Framgangsmåte?

Når har det sånn at jeg har fått et ganske godt øye på en jente, jeg syns ser ganske koselig ut og pen. Jeg er liksom ikke den typen som går bort og presenterer/starter en samtale, *øye til øye*.

Men fikk anledningen til å legge hun til msnen via netty.no. Som de fleste sikkert vet om.

Det som gjenstår da, er hvordan jeg går fram for å starter en samtale i den riktige rettningen. Evnt, ting jeg burde si og ikke si. Sånn at hun ikke føler seg påtrengende av noe slag.

Vil helst gi henne et godt inntrykk av meg.

Takker på forhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville snakket vanlig, vært interessert, og stilt spørsmål om henne. Få henne til å skjønne at du oppriktig har lyst til å vite hvem hun er, hva hun liker og hva hun holder på med! Samtidig kan du prøve å få fram ditt eget sanne jeg.

For min del ville jeg likt best å få øynene opp for deg på den måten, kommet litt inn på deg før du gjorde et framstøt. Når dere har blitt litt fortrolige på msn, kan du ta steget videre. Men ikke be henne på date med en gang, jeg tror ikke du tjener noe på å framstille deg selv som desperat.

Endret av Malibulita
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke begynn å be henne på date eller liknende med en gang nei. det blir fort et press, og kanskje litt desperat ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...