Gjest Gjest_Caroline_* Skrevet 28. mai 2008 #1 Skrevet 28. mai 2008 Hei Håper jeg postet riktig. Syns dette ble for "overfladisk" under kropp og det. Er ei jente på 19 år som savner volum i håret mitt. Husker jeg hadde megavolum da jeg var liten, men alt forsvant da jeg begynte å spare til langt hår. Farget det 3 ganger over 4 år i ungdomstiden. Har prøvd alt fra Define Volum - Norsk produsert hårkur. Men hårstråene faller av og jeg er redd jeg kommer til å utvikle måne. Så før jeg klipper meg skallet lurer jeg på om det finnes noen tips. Har hørt fra ei i klassen at jeg kan prøve å refarge det (det virke tydeligvis på henne). Syns jeg ser tragisk ut og har i det siste blitt veldig fokusert på dette. Vil ikke klippe meg skallet men... har jeg noe valg?
Thorn Skrevet 28. mai 2008 #2 Skrevet 28. mai 2008 Først og fremst: gå til en dyktig frisør! En riktig klipt frisyre hjelper utrolig mye. Er håret klipt rett over i tuppene kan du nesten bare glemme volum. Nå vet jeg ikke om dette gjelder farging også, men bleking kan ihvertfall hjelpe på volumet. Jeg har aldri hatt så stort hår som da jeg pleide å bleke det. Kan jo være verdt et forsøk, om du kler det. Ellers anbefaler jeg å kjøpe skikkelige volumprodukter hos frisør. Define-produktene kommer ikke opp mot "ordentlig vare". Du må riktignok ut med mer penger, men produktene funker, og er gjerne drøyere i bruk også. Vil gjerne fremheve Fudge sin Oomph-serie, og Body Double fra Sebastian. Bruker selv disse, og med Body Double Thickefy Styler (hårskum) blir ikke håret flatt over natten engang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå