Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Har problemer med å velge hvilken øyensminkefjerner jeg skal velge... Den må være til sensitiv hud, god til å fjerne vannfast sminke og ikke for oljete. Det står mellom Camomile Waterproof Eye Make-Up Remover fra The Body Shop, Clarins Instant Make-Up Remover og Clinique Take The Day Of, men tar gjerne imot tips om andre også:) Men er det noen som har prøvd noen av de nevnte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lancome Bi-facil er min favoritt! Har i tillegg Clinique sin og er grei den også :) Kan ikke si at jeg ser noen forskjeller på de egentlig

Gjest nextlife
Skrevet

Jeg bruker Clarins sin og er veldig fornøyd med den. Den fjerner sminken lett, man får ikke svie eller blir rød (det blir jeg av mange andre merker), og det legger seg ikke noen ekkel hinne på øynene etter bruk. Huden blir myk og fin etter man har fjernet sminken.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg liker ikke clarins sin. Jeg klør av den.

Jeg har nettop kjøpt chanel sin. liker denne kjempegodt. Den er tofase og tar både vannfast og vanlig.

Ellers liker jeg også lancome sin... Bifacil...

Versace har også en tofase som er veeeeeeldig god!!! :) Og er så mild at det ikke gjør noe forskjell om du får det på øynene.

Er det sånn at du reagerer på noe du har kjøpt så leverer du det tilbake i butikke. Bare husk å ta vare på kvittering, og dra tilbake med den med en gang.... Det er ikke vits om man har prøvd med halve flasken for å se om det blir bedre...

Men det er lov å levere tilbake. TOk imot flere ting da jeg jobbet i parfymeri selv. Var aldri noe problem...

Gjest Gjest
Skrevet

Takk:) Det med å levere inn produkter man reagerer på var greit å vite! Fjerner Chanel sin vannfast mascara?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...