Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vet ikke om det er riktig sted å ta opp dette her;)

Men det jeg lurer på hvor ofte er "vanlig" å ha sex når man er i ett forhold. Jeg har vært sammen med kjærsten min i 8 mnd. Bodd sammen i ca 2, og synes det bare blir mindre og mindre...

Det skal sies at det er jeg som ikke har lyst.. Før jeg ble sammen med han så var jeg "klar" ganske så mye(Gikk ikke på noen prevansjon).. Etter vi hadde vært sammen i en stund og etter noen prevansjons bytter så blir lysten bare mindre og mindre.. Har prøvd alt som kan prøves og går nå på p-ring. som skal innholde lite hormoner o.l. Så lurer da på er jeg unormal som kanskje har lyst en gang i uka og kan UTEN problem gå i 2-3 uker uten lyst??? og kan prevansjonen ha sååå mye å si? :sengekos:

Har en del problemer uten om som økonomi og eksamner osv.. Så kan jo være at dette går utover lysten:)

Noen som har noen gode råd eller vært borti noe lignende??

*Håper på svar* :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Glad i reiser
Skrevet

Vi kan fint gå uten sex et par uker, mems vi andre ganger kan ha det tre ganger i uka :) så veldig opp og ned!

Gjest Chrissy82
Skrevet

Det varierer vel fra uke til uke.. Kommer ann på humoret og alt annet..

Jeg bor ikke sammen med kjæresten min og vi sees bare i helger.. men av og til har vi sex hver dag i løpet av en helg.. andre ganger bare 1 gang..

Skrevet

Jeg lurer også på om prevansjon kan ha såå mye å si... Eller jeg tror kanskje jeg vet det, for i "friukene" mine har jeg myyye mer lyst enn når jeg går på prevansjon... Irriterende!!!! Blir jo nesten så pengene blir bortkasta da.. For hva er poeng med prevansjon når prevansjonen fjerner sexen liksom.. Eller, den funker vel som faen da, ingen eggløsning og ingen sex, haha...

Men jeg har det på samme måte som deg ts, kan gå i flere uker uten egentlig å ha lyst. (Men altså bare når jeg bruker prevansjon).

Gjest Gjest
Skrevet

Dere kan jo bare slutte å bruke prevensjon, og heller kreve at kjæresten bruker kondom. Så finner man ut hvor mye det har å si.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg begynnte med p-piller rett etter jeg og mannen min ble sammen. Dette fungerte ikke for meg, jeg fikk vindt i magen, og alt ble ble bare feil. Mannen min sa at jeg ikke trengte å prøve flere, og vi brukte kondom i maaaaaange år før vi bestemte oss for at det ikke var så farlig lengre.

Så nå lever vi risikabelt i stedet...

Kanksje mannen din syns det er ok å bruke kondom han også?

Ellers må jeg bare si at etter ti år sammen er det veldig varierende hvor ofte vi har sex. Alt fra tre ganger i uken til tre ganger i måneden... Kommer helt an på overskudd og diverse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...