Gå til innhold

Svetter du?

Fremhevede innlegg

Gjest gjeeestish
Skrevet

Jeg svetter enormt mye når jeg har sex. Er helt kliss våt når det er over. Det er til å bli flau av. Har noen andre det samme "problemet" eller er det vanlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjør ikke, men kjæresten min svetter lett, og selvom det ikke lukter syns jeg det kan være litt ekkelt.. hele ryggen klissblaut;P Skjer ikke hver gang, men har hendt ja ;)

Gjest gjeeestish
Skrevet

Jeg kan kanskje legge til at jeg er en ung dame

Gjest Alabama
Skrevet

Selvfølgelig svetter jeg når jeg knuller!

Og jeg synes ikke det er ekkelt at verken jeg eller kjærsten svetter mens vi holder på. Heller tvert imot! Det viser jo bare at man har gjort en skikkelig innsats!! :sengekos:

Gjest Yoghurt
Skrevet

Og jeg synes ikke det er ekkelt at verken jeg eller kjærsten svetter mens vi holder på. Heller tvert imot! Det viser jo bare at man har gjort en skikkelig innsats!! :sengekos:

Signerer veldig. Bare deilig å merke at begge knuller seg svette.

Skrevet

Jeg signerer også denne! :)

Jeg er også en ung dame, og av og til svetter jeg MYE når jeg har sex. synes ikke det er ekkelt, og blir heller ikke flau. Det er jo helt normalt å svette når man er fysisk aktiv, enten det er på et treningsstudio eller når man har sex. Ikke bekymre deg over dette du! :)

Skrevet

Han svetter nok mer enn meg. Jeg trener ganske mye, noe som betyr at jeg skulle svette mye.

Jeg svetter, og det bryr meg ikke- men ikke så mye som ham, tross stor innsats fra min side. :sjenert:

Han svetter også med sterk mat, noe som er veldig morsomt.

Vi er bare ulike.

Men det plager meg overhode ikke å svette. Det er jo mye annet som foregår som er lpotensielt angt mere "pinlig". Men det har jo ingenting å si!

Gjest Gjest
Skrevet

Når innsatsen er på topp blir det nok litt svette ja, og det bryr meg veldig lite. Men tar gjerne en dusj etterpå da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...