Gjest Gjest_vision_* Skrevet 28. mai 2008 #1 Skrevet 28. mai 2008 Hei. Lurer på om noen av dere damer har ett godt tips til meg ang. kjole? Jeg sitter i rullestol, helt enkel manuell stol. Jeg kan ikke se for meg type brudekjole.. Må vel helst ha en smal type? Ønsker meg noe "middelalderaktig" da Har dere noen forslag evt bilder?
Gjest Gjest Skrevet 28. mai 2008 #2 Skrevet 28. mai 2008 Agape har en slik litt middelalders kjole som du sikkert hadde likt. Jeg tror ikke nørdvendigvis kjolen trenger å være så smal, men jeg tror nok at et litt tynt stoff, kanskje i flere lag hadde gjort seg ? Det blir ikke så stort, og det er greit å samle opp i rullestolen så du ikke forsvinner bak tyll og tull Og det er kanskje lurt å unngå korsett da dette er ubehagelig å sitte i i utgangspunktet, i alle fall syns jeg det.
Solfridbruda Skrevet 28. mai 2008 #3 Skrevet 28. mai 2008 (endret) kva med denne? den er middelalderstil, og ganske smal. Koster kr. 4200,- hos drommekjoler.com http://www.drommekjoler.com/images/7139816_6_34_p.jpg Endret 28. mai 2008 av Solfridbruda
*Emma* Skrevet 29. mai 2008 #4 Skrevet 29. mai 2008 Jeg tenker at jeg ville unngått "standardkjolene" med stooore skjort fordi de ofte (ihvertfall hadde min det) har flere lag med tyll og stæsj under skjørtet. De er pene når man står, men ikke så fine når man sitter (ser jeg på bildene mine ) Jeg tenker vel også at det er lite praktisk med kjole som har noe særlig slep.....enten blir det hengende i bakken og kanskje på hjulene - ellers vil det ligge i en krøll oppi stolen. Jeg syns forøvrig ikke det var noe problem å sitte selvom min kjole hadde korsett....så det tror jeg går fint - om du ønsker det
Brukernavn Skrevet 29. mai 2008 #5 Skrevet 29. mai 2008 kva med denne? den er middelalderstil, og ganske smal. Koster kr. 4200,- hos drommekjoler.com http://www.drommekjoler.com/images/7139816_6_34_p.jpg Er vel ikke så praktisk med slep når en skal sitte i rullestol, kanskje....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå