Gå til innhold

Nederland anyone?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noen her som bor i Nederland? Eller noen som har bodd der? Jeg er interessert i å bli kjent med noen av dere! Ta gjerne kontakt på pm! :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Åh - eg studerte der i 6 år. Eg reiste på eige initiativ og hadde ikkje så mykje kontakt med andre nordmenn, men var med nokre gongar på festlegheitar i Delft, der den norske ANSA-delegasjonen var. Sjølv budde eg i Amsterdam, og studerte litt der og litt i Leiden. Det er så lett å kome seg stadar med toget at ein kan godt ta fag på ulike universitet, så det er mykje å velje mellom. Spør gjerne om du lurer på noko om Amsterdam, den byen kjenner eg som mi eiga bukselomme! :)

Det var kjempetriveleg dei gongane eg var på ANSA-samlingar (juleball og så vidare), fint å få snakka litt norsk og møtt andre i same situasjon. Så kan ein sjølv velje kor mykje ein vil gjere utav det.

Skrevet

Det høres ut som du trivdes der, det er bra! Jeg kjenner også Amsterdam og Leiden godt, lurer på å flytte ned. Derfor jeg kunne tenke meg å komme i kontakt med noen som bor der nede, ville vært greit å ha noen å prate norsk med.

Skal sjekke ut ANSA! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...