Fregnedryss Skrevet 28. mai 2008 #1 Skrevet 28. mai 2008 Er det noen her som bor i Nederland? Eller noen som har bodd der? Jeg er interessert i å bli kjent med noen av dere! Ta gjerne kontakt på pm!
Gjest Gjest Skrevet 29. mai 2008 #2 Skrevet 29. mai 2008 Åh - eg studerte der i 6 år. Eg reiste på eige initiativ og hadde ikkje så mykje kontakt med andre nordmenn, men var med nokre gongar på festlegheitar i Delft, der den norske ANSA-delegasjonen var. Sjølv budde eg i Amsterdam, og studerte litt der og litt i Leiden. Det er så lett å kome seg stadar med toget at ein kan godt ta fag på ulike universitet, så det er mykje å velje mellom. Spør gjerne om du lurer på noko om Amsterdam, den byen kjenner eg som mi eiga bukselomme! Det var kjempetriveleg dei gongane eg var på ANSA-samlingar (juleball og så vidare), fint å få snakka litt norsk og møtt andre i same situasjon. Så kan ein sjølv velje kor mykje ein vil gjere utav det.
Fregnedryss Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. mai 2008 Det høres ut som du trivdes der, det er bra! Jeg kjenner også Amsterdam og Leiden godt, lurer på å flytte ned. Derfor jeg kunne tenke meg å komme i kontakt med noen som bor der nede, ville vært greit å ha noen å prate norsk med. Skal sjekke ut ANSA!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå