Gjest Gjest_missi_* Skrevet 28. mai 2008 #1 Skrevet 28. mai 2008 Hei , jeg har truffet en mann og problemet mitt er om han faktisk er for seriøs? Er det normalt å skrive sms rett etterpå at han er forelsket i meg og blitt så glad i meg? Og bare noen dager etterpå , så elsker han meg? Er ikke det litt for fort? Og så sier han at han vil flytt til meg om det blir oss. Kan det være at han egentlig bare er dritdesperat og vil ha en dame? Vi har tastet ilag i over to år før vi traff hverandre. Og han var ikke så desperat før etter at vi traff hverandre.Kan han være til å stole på eller? Jeg liker han jo veldig godt jeg også og er betatt, men lurer på om han har ærlige hensikter når han er så seriøs med engang? Er det normalt eller bør jeg vike unna?
vilja Skrevet 28. mai 2008 #2 Skrevet 28. mai 2008 Jeg tror ikke dette er normalt. Høres desperat ut. - Men på den annen side så har dere tastet i to år.... Jeg stoler ikke på folk som sier at de elsker den eller den etter noen dager, eller uker for den saks skyld. Jeg traff på en type for noen år siden, var litt sammen på kveldstid, og av og til på dagen. En kveld var vi på fest, og så ble det leggetid for meg, og jeg skulle finne veien hjem. Han kom ut på trappa for å si hadet til meg, og han sa da at han elska meg. (Jeg sa det ikke tilbake, for det gjorde jeg ikke). Dagen etterpå får jeg høre at han hadde sex med tanta si...... Han kom og sa unnskyld til meg, men det viser at han ikke elska meg. Han elska at jeg gikk hjem, slik at han kunne ta for seg. Mulig han er blitt kastet ut av bostedet sitt, har fått stor gjeld etc. Sjekk litt rundt:) Edit: Skriveleif
Gjest Gjest_eve_* Skrevet 28. mai 2008 #3 Skrevet 28. mai 2008 Å taste ilag kaller jeg ikke "å bli kjent". Denne fyren høres ikke seriøst ut i det hele tatt for meg. Jeg har i det siste skygget unna alle menn som tar store ord i sin munn etter noen dager. Det har vist seg gang på gang at de kun er ute etter en ting: å få deg i seng så fort som overhode mulig.
Gjest TS Skrevet 28. mai 2008 #4 Skrevet 28. mai 2008 Han har også hjulpet meg økonomisk , men det er vel også kanskje bare for å ha sex da? Begynner å bli litt redd for at dette ikke er så seriøst ja..
Gjest Bond Skrevet 28. mai 2008 #5 Skrevet 28. mai 2008 Tja, jeg kunne vel tenke meg at med å taste ilag for 2 år kjenner man faktisk hverandre bedre enn mange som har vært sammen i virkeligheten. Det å måtte snakke gjør at man er nødt å kommunisere. MEd tanke på at dere har faktisk en del histore, da er det ikke så kort tid - har det aldri vært noe snakk om følelser på nettet da? I mange tilfeller blir det jo litt det og å møte bare bekrefter de følelsene eller avkrefter de.
Alice Ayres Skrevet 28. mai 2008 #6 Skrevet 28. mai 2008 Jeg tror det kommer litt an på "settinga". I hvilken sammenheng kom det opp? Hvis det var en del av en samtale dere hadde om fremtida eller om foholdet deres forøvrig, syns jeg det er mindre dramatisk enn om han helt plutselig sa det. Jeg synes ikke du skal kutte kontakten, men det er lurt å være årvåken og kanskje være den som bremser litt - men det virker det jo som du både er og gjør. Kanskje er du fantastisk, og kanskje falt han pladask for deg. Man sier mye "dumt" i forelskelsens rus.
Gjest Gjest_mina_* Skrevet 28. mai 2008 #7 Skrevet 28. mai 2008 Jeg og samboeren min traff hverande gjennom tekstmeldinger, var iallefall slik vi ble kjent. Vi tastet i noen uker før vi skulle møtes, og jeg forelsket meg i ham før jeg hadde sett ham. Dette gikk på ting han skrev til meg, han traff meg midt i hjertet med flere ting, og følte at jeg hadde kjent ham lenge. Det rare var at jeg hadde sett bilde, og han ikke apelerte til meg på de. Han fikk bilde av meg, og har sagt til meg at han likte meg med engang. Vel, vi møttes, og han var så kjekk at jeg trodde jeg skulle dåne. Han spurte meg samme kveld om vi skulle være kjærester, vi hadde ikke sex... Første meldingen jeg fikk da han reiste to dager etterpå var at han allerede savnet meg... Slik fortsatte det, og vi flyttet sammen etter to år, og skal gifte oss nå i sommer. Vi bodde noen mil fra hverandre de to første årene, så vi ble kjent med hverandre på en unik måte. Det kan hende at han har følt dette lenge, men at han ikke før han traff deg ville si hvor glad han faktisk var i deg. Dere har faktisk tastet i to år. Og jeg tror ikke en mann gidder det uten å være interessert. Dere traff hverandre for litt siden, og han har hjulpet deg økonomiskt, uten å ha truffet deg? Hvor godt kjenner han deg? Stor aldersforskjell? Og du vet at han ikke er gift eller noe annet?
Gjest TS Skrevet 30. mai 2008 #8 Skrevet 30. mai 2008 Jeg og samboeren min traff hverande gjennom tekstmeldinger, var iallefall slik vi ble kjent. Vi tastet i noen uker før vi skulle møtes, og jeg forelsket meg i ham før jeg hadde sett ham. Dette gikk på ting han skrev til meg, han traff meg midt i hjertet med flere ting, og følte at jeg hadde kjent ham lenge. Det rare var at jeg hadde sett bilde, og han ikke apelerte til meg på de. Han fikk bilde av meg, og har sagt til meg at han likte meg med engang. Vel, vi møttes, og han var så kjekk at jeg trodde jeg skulle dåne. Han spurte meg samme kveld om vi skulle være kjærester, vi hadde ikke sex... Første meldingen jeg fikk da han reiste to dager etterpå var at han allerede savnet meg... Slik fortsatte det, og vi flyttet sammen etter to år, og skal gifte oss nå i sommer. Vi bodde noen mil fra hverandre de to første årene, så vi ble kjent med hverandre på en unik måte. Det kan hende at han har følt dette lenge, men at han ikke før han traff deg ville si hvor glad han faktisk var i deg. Dere har faktisk tastet i to år. Og jeg tror ikke en mann gidder det uten å være interessert. Dere traff hverandre for litt siden, og han har hjulpet deg økonomiskt, uten å ha truffet deg? Hvor godt kjenner han deg? Stor aldersforskjell? Og du vet at han ikke er gift eller noe annet? Ja dette høres jo lovende ut for oss også da Nei vi har pratet i tlf og tastet ilag i over to år før vi møtte hverandre. Han har hjulpet meg litt med økonomien ja, etter at vi traff hverandre Jeg vet bare at jeg synes at han sier dette at han elsker meg så fort, derfor jeg lurte. jeg er jo veldig betatt av han også, bare redd at han ikke er seriøs. Siden han er veldig glad i meg allerede. Han sier han aldri har vært så forelsket før.
Gjest Gjest_mina_* Skrevet 30. mai 2008 #9 Skrevet 30. mai 2008 Ja dette høres jo lovende ut for oss også da Nei vi har pratet i tlf og tastet ilag i over to år før vi møtte hverandre. Han har hjulpet meg litt med økonomien ja, etter at vi traff hverandre Jeg vet bare at jeg synes at han sier dette at han elsker meg så fort, derfor jeg lurte. jeg er jo veldig betatt av han også, bare redd at han ikke er seriøs. Siden han er veldig glad i meg allerede. Han sier han aldri har vært så forelsket før. Jeg syns ikke det høres så rart ut, han har allerede hatt følelser for deg over lengre tid. Man kan faktisk få følelser for en annen person uten at man har sett personen. Og selvfølgelig så kunne han ha fått en skikkelig nedtur da han traff deg? Tydeligvis fikk ikke han det. Han er sikkert overveldet av følelser, og da er det ikke like lett å holde igjen slike følelsesutbrudd. Noen er mer spontan enn andre Lykke til
Freckles Skrevet 30. mai 2008 #10 Skrevet 30. mai 2008 Haha jeg må le litt for det var sånn da jeg møtte han jeg er gift med idag. Vi flytta sammen etter å ha kjent hverandre ei uke vi! Gikk så fint at
Gjest TS Skrevet 30. mai 2008 #11 Skrevet 30. mai 2008 Haha jeg må le litt for det var sånn da jeg møtte han jeg er gift med idag. Vi flytta sammen etter å ha kjent hverandre ei uke vi! Gikk så fint at Ja det var godt å høre, da slka jeg fortsette å treffe han og se hvordan det utvikler seg Takk for alle innspill
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå