Gå til innhold

kul/cyste ?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest anonym nå

for to dager siden oppdaget jeg en kul ved høyre ytre kjønnsleppe og den er hard, lite synlig, men det ses en forhøyning. Den kom helt plutselig.

Den virker avlang/rund

Oppdaget den ved at jeg kjente jeg hadde vondt, og trodde det var noe galt med trusa/at den hadde gnagd akkurat der. Men kjente da en kul, og bad sambo kikke på den. Han så ingenting.... Men den er der ennå i beste velgående. Utelukker kreft egentlig, siden den kom så plutslig, men lurer på om det kan være kjønnsvorter ? Det er på leppen, ikke på selve slimhinnen. Vet dere hva det kan være ? Hva er symptomer på kjønnsvorter ? redd jeg nå :cry:

Har ikke vondt hele tida, og kjenner stort sett ikke noe til den.

fint om dere kan hjlepe. jeg er litt bekymret. skal selvfølgelig gå til lege hvis ikke dette gir seg, men nå er det jo helg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest vampie

ta det med ro er nok bare en talgklump. jeg har hatt et par, de forsvinner etter et par dager ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

takk :)

tror du bidrar til nattesøvnen min. blei så bekymra :(

tusen takk for svar! går ut i fra at det er det...

Men oppsøker lege til uken dersom den ikke gir seg om noen dager

igjen tusen takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert som en sier her: en talgklump!

Har hatt det mange ganger jeg........ helt ufarlig.

Men en gang måtte jeg skjære opp - det fylte seg med "dritt". :-?

Var litt vondt når værken skulle klemmes ut. Måtte ta grønnsåpebad et par-tre dager, og så var borte vekk.

Så oppsøk legen du - hvis den ikke blir borte. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde en bare for en uke siden. den var vond i 3 dagers tid, men plutselig ble den borte igjen..

det er nok talg som samler seg, og i tillegg at trusekanten gnir inntil.. ikke bra..

men ta det helt med ro! :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som de andre sier her, så er det helt ufarlig. Første gang jeg hadde en slik ble jeg også livredd.. Men det kommer ofte når trusen gnager hos meg..

Ikke klem på den, da blir den større og vondere, å det vil ta lenger tid før den forsvinner.

Om ett par dager er den borte skal du se! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Poirot

Kjenner to som har hatt talgklumper/godartet cyste.

Begge opererte de vekk pga gjorde vondt når de ble betente. Gikk ikke bort heller.

Men var ikke farlige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...