Gå til innhold

Trur menn her på kg

Fremhevede innlegg

Gjest vimselot
Skrevet

Tror menn som skriver her (kvinner og) men nå har jeg lyst å ofre noen, at vi damer virkerlig gidder bedrive tiden med å svare dem?

Lager ikke poll, men alle som har hatt mer enn to menn i sitt liv, kan svare, men da må de innrømme det.

Jeg er singel, og får mange rare bemerkninger. llle.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg forstår rett og slett ikke hva du skriver?

Det hørtes kanskje bra ut i hodet ditt, men når det kom ut så ble det veldig uoversiktlig...

Endret av Supraspinatus
Gjest Gjest-M-
Skrevet

Jeg skjønte heller ikke skvatt av dette?

Skrevet
Jeg forstår rett og slett ikke hva du skriver?

Det hørtes kanskje bra ut i hodet ditt, men når det kom ut så ble det veldig uoversiktlig...

:ler: Ikke jeg heller...

Gjest En annen mann
Skrevet
Tror menn som skriver her (kvinner og) men nå har jeg lyst å ofre noen, at vi damer virkerlig gidder bedrive tiden med å svare dem?

Lager ikke poll, men alle som har hatt mer enn to menn i sitt liv, kan svare, men da må de innrømme det.

Litt usikker på hva du mener, men tolker deg dithen at du snakker om private meldinger og debattinnlegg.

Kanskje litt vanskelig å si om kvinner generelt orker å svare på privatinnlegg fra menn? Fordi de er private er det jo vanskelig å si med mindre du spør alle kvinnelige brukere her :P

Når det gjelder debattinnlegg svarer jeg ja, kvinner svarer jo menn i ulike debattinnlegg.

Gjest Gjest_Ingunn_*
Skrevet

Jeg vil gjerne prøve å forståd hva du mener.

Skal vi se:

Mener du nå at du har fått en PM kanskje av en ukjent mann og lurer på om de som skriver tror at vi damer gidder å svare på PMér de har sendt?

Når du skriver: "lager ikke poll" da melder jeg pass!Hva mener du nå Vimselott? :klø:

Gjest Evalina
Skrevet

poll = spørreundersøkelse

Ikke at det gjorde saken så mye klarere...

Gjest Gjest_Ingunn_*
Skrevet
poll = spørreundersøkelse

Ikke at det gjorde saken så mye klarere...

Jeg vet hva poll er, men skjønte ikke hvorfor det ble skrevet i trådstarters innlegg...kunn derfor!

Skrevet
Jeg vil gjerne prøve å forståd hva du mener.

Skal vi se:

Mener du nå at du har fått en PM kanskje av en ukjent mann og lurer på om de som skriver tror at vi damer gidder å svare på PMér de har sendt?

Når du skriver: "lager ikke poll" da melder jeg pass!Hva mener du nå Vimselott? :klø:

Men hvis det dreier seg om PMer, hvordan kan man da lage poll??? Jeg vil ha PM fra ukjente menn. :grine:

Gjest Gjest
Skrevet (endret)

Er det ikke bedre å være voksen å prøve å forstå ts enn å gjøre narr av ordleggingen?

Endret av Nigo-san
Gjest Gjest
Skrevet
Er det ikke bedre å være voksen å prøve å forstå ts enn å gjøre narr av ordleggingen?

Nå er ordleggingen her mer enn diffus, da... men skal gjøre et ærlig forsøk:

Jeg må vel innrømme at jeg har hatt mer enn to menn - men siden jeg har en potensiell kjæreste på gang, så jeg vil helst ikke innrømme hvor mange fler enn to det har vært :sjenert:

Må også innrømme at jeg ofte gidder å bedrive tiden med å svare menn på KG. Men jeg deler ikke lysten din til å ofre noen.

Jeg er også singel, men slipper heldigvis unna de rare bemerkningene. Er det de du helst vil slippe å svare på? :klø:

Jeg tar en råsjans, og svarer NEI, selv om dette ikke er en poll!

Skrevet

Og jeg prøver virkelig å forstå hva TS mener, men melder pass.

Skrevet
Nå er ordleggingen her mer enn diffus, da... men skal gjøre et ærlig forsøk:

Jeg må vel innrømme at jeg har hatt mer enn to menn - men siden jeg har en potensiell kjæreste på gang, så jeg vil helst ikke innrømme hvor mange fler enn to det har vært :sjenert:

Må også innrømme at jeg ofte gidder å bedrive tiden med å svare menn på KG. Men jeg deler ikke lysten din til å ofre noen.

Jeg er også singel, men slipper heldigvis unna de rare bemerkningene. Er det de du helst vil slippe å svare på? :klø:

Jeg tar en råsjans, og svarer NEI, selv om dette ikke er en poll!

Innmari misunnelig. Veldig bra svart. Jeg får følge malen din da:

Jeg har også hatt mer enn to menn, kanskje til og med fler.

Jeg svarer også menn her på KG, så da er det ihvertfall to som gidder. :Nikke:

Jeg er ikke singel, men får mange rare bemerkninger på tross av min anstendige sivilstand.

Jeg ville gjerne hatt en poll, men jeg svarer JA.

Skrevet

Tolkning:

Vimselot henvender seg først og fremst til menn som skriver her. I tillegg henvender hun seg til kvinner som har hatt minst to menn i sitt liv (antagelig fordi hun antar at de som oftest har mer livserfaring enn kvinner som ikke har hatt så mange menn). Som ekstra siling på at de damene som svarer er oppriktige, ber hun om at de leker jomfruer, men innrømmer at de har hatt mer enn to menn.

Grunnen til at Vimselot ikke henvender seg til alle på KG, er at hun har lyst til å være KG-ukorrekt og "ofre" noen.

Vimselot sier videre at hun er singel og at hun får mange rare bemerkninger fra menn. Dette liker hun ikke, tvertimot synes hun det er ille. Hun sier ikke hvor hun får disse bemerkningene. Men et god gjetting er nok at de kommer i PM enten her på KG eller på sjekkesider.

Spørsmålet hun stiller er om menn virkelig tror at de skal få svar på disse rare bemerkningene de gir henne.

Vimselot sier videre at hun ikke gidder å lage en poll om dette. Pollen hun tenker på kunne kanskje vært noe slikt som:

"Tror du at menn som sender teite PM forventer svar?"

med svaralternativer som:

"Ja, så virkelighetsfjerne er de."

"Nei, de gjør det bare fordi de vil mobbe deg."

Er dette noenlunde riktig, kjære Vimselot?

Skrevet
Som ekstra siling på at de damene som svarer er oppriktige, ber hun om at de leker jomfruer, men innrømmer at de har hatt mer enn to menn.

Ikke leker jomfruer, selvfølgelig.

Skrevet
Tolkning:

Vimselot henvender seg først og fremst til menn som skriver her. I tillegg henvender hun seg til kvinner som har hatt minst to menn i sitt liv (antagelig fordi hun antar at de som oftest har mer livserfaring enn kvinner som ikke har hatt så mange menn). Som ekstra siling på at de damene som svarer er oppriktige, ber hun om at de leker jomfruer, men innrømmer at de har hatt mer enn to menn.

Grunnen til at Vimselot ikke henvender seg til alle på KG, er at hun har lyst til å være KG-ukorrekt og "ofre" noen.

Vimselot sier videre at hun er singel og at hun får mange rare bemerkninger fra menn. Dette liker hun ikke, tvertimot synes hun det er ille. Hun sier ikke hvor hun får disse bemerkningene. Men et god gjetting er nok at de kommer i PM enten her på KG eller på sjekkesider.

Spørsmålet hun stiller er om menn virkelig tror at de skal få svar på disse rare bemerkningene de gir henne.

Vimselot sier videre at hun ikke gidder å lage en poll om dette. Pollen hun tenker på kunne kanskje vært noe slikt som:

"Tror du at menn som sender teite PM forventer svar?"

med svaralternativer som:

"Ja, så virkelighetsfjerne er de."

"Nei, de gjør det bare fordi de vil mobbe deg."

Er dette noenlunde riktig, kjære Vimselot?

Hvordan i huleste klarte du å komme til disse tolkningene utifra det Vimselot skrev???? Du burde blitt såpeoperaforfatter. No kidding.

Skrevet

Jeg går ut fra at det er omtrent som i det virkelige liv ( har nemlig enda ikke fått merkelige PM'er eller lignende her) at menn tror at single damer svarer på hva som helst. Det beste er nok å ikke bruke tid på å svare på henvendelser man ikke har lyst til å svare på, eller eventuelt svare at man synes at vedkommende har en litt merkelig fremtreden.

Jeg lurer egentlig mest på hvilken type henvendelser det er snakk om?

Gjest Gjest_Robin_*
Skrevet (endret)
Hvordan i huleste klarte du å komme til disse tolkningene utifra det Vimselot skrev???? Du burde blitt såpeoperaforfatter. No kidding.

Det er noen som prøver enn bare å le det vekk for selv å få oppmerksomhet!

Endret av Nigo-san
Skrevet (endret)
(...)

Det er noen som prøver enn bare å le det vekk for selv å få oppmerksomhet!

Vel, det er nå din mening. Jeg synes innlegget til gjest_Gus hører mer til i kategorien oppmerksomhetstrang enn det jeg gjør - i dette tilfellet. ;)

Synes det var noe far-fetched. Hvis en diskusjon skal fungere er det nesten en forutsetning at man forstår hva ts mener i hovedinnlegget. Hvis ikke, er det ikke mulig å svare.

Edit: Feil gjest. Blir så forvirrende med så mange gjester :fnise:

Endret av Alice Ayres

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...