Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest dehlia
Skrevet

Jeg har noe greier på gang med en som er mye ute og reiser, og egentlig bor i en annen by. Kjenner jeg blir veldig usikker fordi jeg ikke vet hvor jeg har han; om han har andre damer på gang eller hvordan det ligger an.

Han er 33 år, sjef i en stor bedrift. Vi har bare hatt tid til å treffes 1-2 ganger i uka hittil, mye pga av at jeg selv også har hatt mye å gjøre den siste tiden, men jeg skulle selvsagt gjerne sett han mye mer. Han tar meg med ut og er omsorgsfull og hyggelig, og det virker ikke som om han bare er ute etter en ting. Jeg har vært veldig tilbakeholden, fått han til å jobbe litt, og det har jo virket bra.

Men. Jeg har fått et sånn halvtydelig svar på "om han har dame der hjemme" (Han svarte til slutt at han bare jobber - noe som i og for seg er sant, men jeg lurer jo på om han går ut på byen når han er hjemme og tar med seg damer hjem?)

Han har to telefoner, en jobb og en privat, og tar kun med den ene når vi er sammen. Han er ivrig på melding og telefon når han er her i byen, men når han drar hjem hører jeg aldri fra han - sender jeg melding først, tar det laaang tid før han svarer. Er dette bare "typisk mannfolk", eller blir jeg rundlurt her?

Hvordan finner jeg ut det i såfall? Er det noe jeg kan si som kan få han til å røpe seg, eller skal jeg alliere meg med en venninne som kan gå bort og prøve seg på han og se hvordan han responderer? Liker han kjempegodt, men magefølelsen går opp og ned...

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Bruk han så lenge du kan, og dump han deretter....

Menn med flere mobiler er upålitelige.

Skrevet
Jeg har noe greier på gang med en som er mye ute og reiser, og egentlig bor i en annen by. Kjenner jeg blir veldig usikker fordi jeg ikke vet hvor jeg har han; om han har andre damer på gang eller hvordan det ligger an.

Han er 33 år, sjef i en stor bedrift. Vi har bare hatt tid til å treffes 1-2 ganger i uka hittil, mye pga av at jeg selv også har hatt mye å gjøre den siste tiden, men jeg skulle selvsagt gjerne sett han mye mer. Han tar meg med ut og er omsorgsfull og hyggelig, og det virker ikke som om han bare er ute etter en ting. Jeg har vært veldig tilbakeholden, fått han til å jobbe litt, og det har jo virket bra.

Men. Jeg har fått et sånn halvtydelig svar på "om han har dame der hjemme" (Han svarte til slutt at han bare jobber - noe som i og for seg er sant, men jeg lurer jo på om han går ut på byen når han er hjemme og tar med seg damer hjem?)

Han har to telefoner, en jobb og en privat, og tar kun med den ene når vi er sammen. Han er ivrig på melding og telefon når han er her i byen, men når han drar hjem hører jeg aldri fra han - sender jeg melding først, tar det laaang tid før han svarer. Er dette bare "typisk mannfolk", eller blir jeg rundlurt her?

Hvordan finner jeg ut det i såfall? Er det noe jeg kan si som kan få han til å røpe seg, eller skal jeg alliere meg med en venninne som kan gå bort og prøve seg på han og se hvordan han responderer? Liker han kjempegodt, men magefølelsen går opp og ned...

Dette ville fått meg til å lure også. Er det bare deg inne i bildet, ville han nok vært like ivrig når han er hjemme, og han ville også vært tydelig i svaret sitt da du spurte.

Jeg ville nok mistenkt ham for å være i et annet forhold....men jeg vet ikke hvordan du skal finne ut av det annet enn å ta en samtale med ham og be om direkte svar. Og det har du jo allerede gjort.

Skrevet (endret)

Hvorfor det?

Endret av Nabodama
Skrevet (endret)

Hm.. det er egentlig ikke godt å si, men kan du ikke bare spørre ham direkte om det du lurer på? Ellers har jeg en historie i bloggen min om en type som minner litt om dette opplegget, men man skal jo ikke skjære alle over en kam.....

Endret av absinthia
Skrevet

Fordi at...?? Broren min har to telefoner, og det har mannen min også. Fy så naiv jeg er som stoler på dem.

Skrevet

To telefoner eller èn telefon; bruker han den (dem) bare til å kontakte TS når han er i byen hvor hun bor, er det nok noe som ikke stemmer...

Skrevet

:fnise: Min samboer hadde en egen tlf med uregistrert nr til "tidligere" bekjentskaper! Den kuttet han ut med en gang vi ble sammen, og heldigvis har ingen damer det nr han har nå :gjeiper: Så vi er ikke særlig plaget av gamle ekser som plager oss. Deilig er det! Han er en kjekk kar!! ;)

En jeg rotet med før hadde maaange tlf men vi får huske at mange som driver eget firma har det, flere får jobbtlf, samt de som har selgerjobber. Det trenger ikke betyr at noen er utro, da har jeg vært det mange ganger :skratte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...