Gå til innhold

Ikke en forholdsperson?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_forvirret_*
Skrevet

Hei, takk for at du orker å lese det jeg skriver :)

Min historie har selg slik:

Jeg møtte en mann for snart tre år siden, og etter et par-tre måneder ble vi sammen. I januar i år flyttet vi sammen, etter to års forhold. Forrige mandag fortalte min samboer at han hadde funnet ut at han ikke var forholdstypen og at han ikke vil ha en familie, og han slo opp med meg. Han sier at han er forelsket i meg og elsker meg, og hvis han skulle vært i et forhold så hadde det vært med meg. Så nå på søndag var vi sammen for å se hvordan vi fungerer som venner, dette endte opp med sex.

Jeg er så forvirret, og jeg savner ham så mye..

Det hele hadde vært lettere å godta hvis han hadde funnet seg en annen, eller rett og slett ikke hadde følelser for meg lenger. Jeg vet ikke helt hva jeg bør gjøre og hvordan jeg skal forholde meg til ham.

Hvordan får jeg ham til å skjønne at jeg ikke er på jakt etter en familie, men bare å ha en som elsker meg og en å elske? Rett og slett; hvordan få mannen tilbake?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Uansett hva du gjør: Ikke ha mer sex med han!

Jeg ville trekt meg helt unna. Er du sikker på at han var ærlig med deg når han begrunnet bruddet slikt? Det kan jo hende han faktisk HAR mistet følelsene for deg, og at han kun ønsker litt uforpliktende sex.

Dersom han trakk seg unna fordi han ikke ønsker seg barn med deg, burde han jo ha kommet tilbake når du fortalte han at det er viktigere for deg å fortsette forholdet med han, enn å få barn (for jeg regner med at du har fortalt han det?).

Jeg tror nok ikke jeg ville hatt store forhåpningene, hvis jeg var deg. Han virker hypp på friheten singellivet gir.

Gjest Chrissy82
Skrevet

For det første: Ikke ha sex med han igjen!!!!!!!!!!!

Jeg ville heller ikke hatt for store forhåpninger. Hvis han sier at han ikke er noe forholdsperson, så er han ikke det. Da ville jeg ha kommet meg unna og kommet meg videre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...