Gjest Gjest Skrevet 28. mai 2008 #1 Skrevet 28. mai 2008 Sveisen smeltet på bryllupsdagen Vibeke Vaagen Rødsjø (37) ba frisøren vaske håret før vielsen. Resultat: Håret smeltet til klumper! I god tid før vielsen 14. mai hadde hun fått sveist på lengre hår, i to omganger. På selve dagen skulle den lokale frisøren utenfor leiligheten på Tøyen i Oslo ta en rask vask og dandere sveisen. For et mareritt dette må ha vært......
Gjest Gjest Skrevet 28. mai 2008 #2 Skrevet 28. mai 2008 Jeg vet ikke hvorfor, men jeg følte det var noe som ikke stemte her. For det første så er det vanlig å få beskjed om IKKE å vaske håret samme dag.... For det andre skjønner jeg ikke hvordan vann og shampoo kan gjøre dette? Da jeg hadde extentions vasket jeg håret i varmt vann og mange forskjellige typer shampoo.... Syns det virket litt rart..... Nei jeg er ikke frisør..
Annie Skrevet 28. mai 2008 #3 Skrevet 28. mai 2008 Hvorfor i alle dager fjernet de ikke det som var sveiset på? Jeg hadde ikke gått fra frisøren med et fuglereir på hodet, den dagen jeg skulle giftet meg. Ei heller vært på bryllupsreise uten å gjøre noe med det. Hadde heller klippet meg kort.
Gjest Gjest Skrevet 28. mai 2008 #5 Skrevet 28. mai 2008 Hvorfor i alle dager fjernet de ikke det som var sveiset på? Jeg hadde ikke gått fra frisøren med et fuglereir på hodet, den dagen jeg skulle giftet meg. Ei heller vært på bryllupsreise uten å gjøre noe med det. Hadde heller klippet meg kort. Ja ikke sant? Enda en grunn til at jeg mener det er noe i denne saken som ikke stemmer....
Involvert Skrevet 28. mai 2008 #6 Skrevet 28. mai 2008 Jeg ville garantert fjernet håret etterpå. Virker ikke helt sundt å gå rundt sånn.. For hodebunnen sin del..
Gjest antigartner Skrevet 28. mai 2008 #7 Skrevet 28. mai 2008 Helt utenfor tema, men har de oppgitt rett alder på henne?
Gjest Alvebruden Skrevet 28. mai 2008 #8 Skrevet 28. mai 2008 Syntes også mye av dette virker litt rart. Bare det at ho måtte holde seg innendørs på kveldene i løpet av ferien Hva med å klippe det kort lissom...
Jade Skrevet 28. mai 2008 #10 Skrevet 28. mai 2008 Ja, dette var rart... Hvorfor klippet hun ikke håret? Håper hun at klumpen skal løse seg opp selv? Hvorfor var hun inne om kveldene men ikke om dagen? Er det vits å ødelegge en hel tur bare pga en "bad hair week"? Hvordan kan hun være 13 år yngre enn mannen som står bak? Min mor er 15 år eldre enn henne, men ser 5 år yngre ut. Sa hun ikke i fra om at frisøren ikke skulle bruke shampo? Visste ikke frisøren at hun hadde sveiset håret? Hvorfor skulle hun vaske håret samme dagen som bryllupet? Huff... Skjønner ikke vitsen med å ødelegge en bryllupsdag og en bryllupsreise bare for å gjøre alt mye verre enn det trenger å være!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå