Gjest Alvebruden Skrevet 28. mai 2008 #1 Skrevet 28. mai 2008 Jeg skal begynne å lage bordkort. Og aner rett og slett ikke hva. Sambo kunne gjerne ønske at det er noe gjestene kan ta med hjem. (At det blir som en liten gave i tillegg lissom) Det skal helst ikke være for dyrt, da vi blir ca 60 personer. Noen som har noen forslag?
Nemii Skrevet 28. mai 2008 #2 Skrevet 28. mai 2008 Jeg skal begynne å lage bordkort. Og aner rett og slett ikke hva. Sambo kunne gjerne ønske at det er noe gjestene kan ta med hjem. (At det blir som en liten gave i tillegg lissom) Det skal helst ikke være for dyrt, da vi blir ca 60 personer. Noen som har noen forslag? Jeg lagde slike til vårt bryllup, og alle gjestene tok de med seg hjem:-) Morro var det å se at noen av gjestene brukte de som pynt på juletreet når den tiden kom:-)
Gjest Alvebruden Skrevet 28. mai 2008 #3 Skrevet 28. mai 2008 Jeg lagde slike til vårt bryllup, og alle gjestene tok de med seg hjem:-) Morro var det å se at noen av gjestene brukte de som pynt på juletreet når den tiden kom:-) så nydelig den er. :rødme: Det kan jo være en ide`. Det er noe alla det som en annen her inne skal ha også. Sånne hjerter. Tusen takk.
Gjest Gjest_nina_* Skrevet 28. mai 2008 #4 Skrevet 28. mai 2008 Jeg lagde slike til vårt bryllup, og alle gjestene tok de med seg hjem:-) Morro var det å se at noen av gjestene brukte de som pynt på juletreet når den tiden kom:-) åhhhhh sååå vakre... de var skikkelig fine!!! hvordan laget du de?? de var så elegante. ikke for mye heller ikke for lite.. veldig flotte!!! åhh.. ble nesten forelska jeg...
Nemii Skrevet 2. juni 2008 #6 Skrevet 2. juni 2008 åhhhhh sååå vakre... de var skikkelig fine!!! hvordan laget du de?? de var så elegante. ikke for mye heller ikke for lite.. veldig flotte!!! åhh.. ble nesten forelska jeg... Hei, tusen takk:-) jeg kjøpte alt på panduro på strømmen storsenter: 60 stk stålhjerter 4 poser rocaiperler hvit (perlehvite) 1 poser "sølv" avlange perler 2 poser fasett 3/4 mm krystall perler 3 tråsneller med limegrønn ståltråd (disse fins i alle farger!) 1 rull ivory satengbånd Det fine her er at man bruker de perlehvite perlene som base og bare putter inn en perle her og der som man ønsker og i hvilke farge man vil Jeg klippet litt limegrønn ståltråd snurrer denne fast og trer 2 perler på og snurrer tråden rundt, setter på 2 nye perler snurrer tråden rundt etc... innimellom setter jeg på en litt større perle eller en avlang en. Ganske enkelt, men litt tidkrevende! Jeg satt med dem i sofan når jeg så på TV. Båndene håndbroderte jeg alle navnene, men skulle jeg gjøre det igjen hadde jeg skrevet de på med en porselentusj :-)
Sommerfugl76 Skrevet 2. juni 2008 #7 Skrevet 2. juni 2008 Hei, tusen takk:-) jeg kjøpte alt på panduro på strømmen storsenter: 60 stk stålhjerter 4 poser rocaiperler hvit (perlehvite) 1 poser "sølv" avlange perler 2 poser fasett 3/4 mm krystall perler 3 tråsneller med limegrønn ståltråd (disse fins i alle farger!) 1 rull ivory satengbånd Det fine her er at man bruker de perlehvite perlene som base og bare putter inn en perle her og der som man ønsker og i hvilke farge man vil Jeg klippet litt limegrønn ståltråd snurrer denne fast og trer 2 perler på og snurrer tråden rundt, setter på 2 nye perler snurrer tråden rundt etc... innimellom setter jeg på en litt større perle eller en avlang en. Ganske enkelt, men litt tidkrevende! Jeg satt med dem i sofan når jeg så på TV. Båndene håndbroderte jeg alle navnene, men skulle jeg gjøre det igjen hadde jeg skrevet de på med en porselentusj :-) Nydelig Husker du hvor mye det kostet pr stålhjerte?
Nemii Skrevet 6. juni 2008 #8 Skrevet 6. juni 2008 Nydelig Husker du hvor mye det kostet pr stålhjerte? Tror de kom i pakker på 10stk hvis jeg ikke husker feil, og en pose kostet rundt 25kr. Er ett år siden straks, husker ikke helt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå