Gjest Gjest Skrevet 28. mai 2008 #1 Skrevet 28. mai 2008 er det noen som har prøvd dette hjemme? vil kjøpe veet sin nye, for intimområder, men er litt skeptisk.. blir jo rødprikkete bare av barbering så har kanskej for sensitiv hud for det??
Gjest Bond Skrevet 28. mai 2008 #2 Skrevet 28. mai 2008 Jeg har bare gjort det i salong, og da ble det veldig fint. Prøvde en gang hjemme selv og med varmvoks (sånn du varmer opp selv), men det ble bare mye mas - spatelen ble skikkelig rotete og voksen ble kald for fort og klistret i ALLE steder og fikk ikke huden stramt nok i noen steder (virket som om jeg manglet en hånd ). Så hvis jeg skulle gjøre det igjen - tror jeg skal heller ta i salong. Uanett er det å anbefale å ta første gang i salong, da er det mye enklere neste gang (hvis du ikke bruker høvel mellomtiden i det hele tatt), det håret som vokser etter voksing er mye mykere.
Gjest Gjest Skrevet 28. mai 2008 #3 Skrevet 28. mai 2008 Jeg har bare gjort det i salong, og da ble det veldig fint. Prøvde en gang hjemme selv og med varmvoks (sånn du varmer opp selv), men det ble bare mye mas - spatelen ble skikkelig rotete og voksen ble kald for fort og klistret i ALLE steder og fikk ikke huden stramt nok i noen steder (virket som om jeg manglet en hånd ). Så hvis jeg skulle gjøre det igjen - tror jeg skal heller ta i salong. Uanett er det å anbefale å ta første gang i salong, da er det mye enklere neste gang (hvis du ikke bruker høvel mellomtiden i det hele tatt), det håret som vokser etter voksing er mye mykere. jo men her må det spares der det kan er litt fattig fortiden, men vil jo ikke drive å barbere annenhver dag no somd et er sommer.. men dette var ikke sånn varmvoks, men sånne strips beregnet for slike områder.. noen som har erfaring med de?
Gjest Bond Skrevet 28. mai 2008 #4 Skrevet 28. mai 2008 Tja, det er ganske sterkt hår der, så jeg hadde nok likevel anbefalt salong for første gang og da prøve de stripene etterpå. Men hvis du skulle prøve de stripene, kan du gjerne kommentere her også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå