Gå til innhold

Kvinner er Nazister!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nazistene hadde som mål å rydde ut svake av samfunnet, og bringe gode gener videre. De søkte etter muligheter for å sortere ut mennesker med svakheter, psykisk syke, funksjonshemmede osv.

Menn har nok sædceller til å få tusenvis av barn. Kvinner derimot, kan maks få ca 30 barn i livet, om de valgte å være rugefabrikker og alt gikk bra under fødsel, osv. Dette forklarer kanskje hvorfor menn gjerne har seg med mange forskjellige kvinner, og kan pule damer kun for sexens skyld. De har seg også med feite damer, selv om de ikke vil ha dem som kjærester, for da ønsker de en pen gallionsfigur. Menn er så lette på tråden, at det er damene som sitter i høysetet. De kan slappe av, og fråtse i tilbudet på kjønnsmarkedet. Det er de som styrer hvilke individer som skal få pule, og hvilke som ikke skal få det. Og det gjør de også- rent kynisk.

Normale kvinner har egenskaper de ser etter enten de har selv-innsikt nok til å tenke over det, eller ei. Det går både på personlighet, fysikk og makt. Kvinner tiltrekkes av alfa-male egenskaper.

Om en legger sammen to og to, så kommer det klart fram at det er kvinnene som er flaskehalsen for hvordan samfunnet og mennesker er. Det er de som er utvelgelses-nazistene, de som avgjør hvilke gener som lever videre, og hvilke som dør ut. Om dette er ondt eller godt, avhenger av øyet som ser.

Det er fullt mulig å leve uten å hate kvinner. Men spørsmålet er da, kunne en ikke da også begynt med bevisst utrenskning av individer, sterilisering av mennesker med lavere intelligens og sykdommer? Ville vi ikke da akselerert verden mot et bedre sted, hvor det var mindre forskjeller på folk, og hvor det ikke var slik at noen fikk knulle, og noen ikke i det hele tatt fikk knulle?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå føler jeg meg litt diskriminert... :( Hadde jeg vært Waco, så ville vel alle flokket seg til tråden min som fluer på dritt.

Gjest Namnam
Skrevet

Heldigvis liker damer forskjellige menn. Så de fleste kommer seg i gjennom "flaskehalsen" på tross av kresne nazidamer.

Gjest Hitla
Skrevet

Transmodumkopf! Kle av Dem og gå inn i fellesdusjen der borte!

SCHNELL!

Gjest Gjest
Skrevet

unnskyld, men det er menn som sørger for etnisk utrenskning og all faenskap som kommer i kjølvannet av makt, penger og ego tankegang.

Det er menn som holder store deler av alle verdens kvinner fanget, psykisk eller fysisk. Kvinner har på verdensbasis ikke en dritt de skulle ha sagt.

I norge må menn finne seg i at kvinnen velger en mann hun er tiltrukket av. i mange andre land kan menn simpelthen velge seg ut den kvinnen han vil ha, uten tanke på om hun vil ha han.

Stakkars norges menn, som har slike frie besværlige kvinner, enten det er søstre, mødre, koner, døttre eller elskerinner. :popcorn: Det er hardt å være norsk mann....

Gjest Gjest
Skrevet
Nå føler jeg meg litt diskriminert... :( Hadde jeg vært Waco, så ville vel alle flokket seg til tråden min som fluer på dritt.

Det er nok kun rom for èn hoffnarr her på forumet, og det er for tiden søte lille Waco som har fått den rollen, beklager baby. :fnise:

Vil du utkonkrere han, kan du forsøke med en litt mer mannsjåvinistisk problemstilling. Spør f.eks heller hvorfor kvinner misliker å bli bedratt, siden det ligger i mannens natur å bedra. Det hadde muligens gjort susen. :)

Ønsker deg lykke til videre i din ferd mot toppen av hoffnarrstigen.

Gjest Gjest_mann_*
Skrevet
Nazistene hadde som mål å rydde ut svake av samfunnet, og bringe gode gener videre. De søkte etter muligheter for å sortere ut mennesker med svakheter, psykisk syke, funksjonshemmede osv.

Det er fullt mulig å leve uten å hate kvinner. Men spørsmålet er da, kunne en ikke da også begynt med bevisst utrenskning av individer, sterilisering av mennesker med lavere intelligens og sykdommer? Ville vi ikke da akselerert verden mot et bedre sted, hvor det var mindre forskjeller på folk, og hvor det ikke var slik at noen fikk knulle, og noen ikke i det hele tatt fikk knulle?

Så du prøver å rettferdiggjøre nazisme ved at kvinner har mulighet til å velge partner og da hvem som formerer seg? det er liksom det samme? Skal jeg si deg den store viktige forskjellen? FRIHET. valget. muligheten. KJÆRLIGHET! er du seriøs?

Gjest Gjest_Frode_*
Skrevet

Ja. Vi må lage noen arbeidsleire for kvinner, synes jeg. Hvor noen kvinner får sørge for å betjene de av oss menn som ikke får knulla.

Eller vi får gjøre som i dyreriket; konkurrere med det vi har. Da er det en særdeles dårlig strategi å hate de man vil innynde seg med. Hvis ingen vil ha deg er det kanskje en grunn til at naturen har innrettet deg slik? Sånn fremtoningsmessig, altså? Jeg er nemlig ingen Brad Pitt selv (har forresten aldri helt skjønt at han skal være så kjekk), men har aldri hatt problemer med damene. Spørs om ikke menneskene er litt mer sammensatte enn dyrene der, gitt.

MEN, hvis vi er så lik dyrene som det du her antyder, så får vi vel heller bare erkjenne det begredelige faktum, da? Og heller prise oss lykkelige over at vi både har hjerne til å lage sjømannsbruder og sjelsliv med andre berikelser enn mat og sex. Forhåpentligvis.

Gjest Gjest
Skrevet

Ok, enten er kvinner dem med makten som kan velge som de vil for menn er dumme og puler uansett. Hva med å se problemet i at menn puler uansett da, og at det er menn som er årsaken til dette? Hadde mennene sluttet å pule hvem som helst så hadde kvinnene måttet bli mer godtagende å bare tatt det de kunne fått de også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...