Gå til innhold

Har du hatt sex med en feit mann? Hvordan var det, hva er forskjellig i forhold til slanke?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hvorfor skal alltid kvinnene få slankepresset på seg?

Kom igjen jenter, nå er det vår tur til å bedømme: er sex best med slanke eller overvektige menn?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Fordi menn er mer opptatt av at kvinner ser bra ut enn vice versa.

Vondt med disse medfødte preferansene, ikke sant? Ottar er vel de eneste overlevende fra 70-tallet som fremdelser mener seriøst at dette bare er en sosial konstruksjon. Men Ottars meninger er jo langt fra upopulære her på forumet. :)

Skrevet

Har hatt med en som var tynnere for noen år siden, og møtte han igjen etter at han hadde lagt på seg betraktelige kilo.

Sexen den samme, for mannen var like fantastisk, magien den samme og nærheten like fin (pga avstand ikke sammen, men har noen nydelige reunioner når begge er single..)

Gjest Namnam
Skrevet

Nå er de fleste gutter på min alder slanke uansett.. Men jeg har hatt sex med en gutt med litt fett på magen (ikke mye riktignok - han var definitvt normal), men det var nok til at jeg syns det var avtennende. Jeg bryr meg selvsagt ikke KUN om utseende, men jeg foretrekker høye gutter som ikke er lubne eller kompakte. Jeg elsker å kjenne på guttekropper fra brystet og ned mot pikken og kjenne at det er flatt og hardt. Det er min overfladiske preferanse i senga.

Men gutter med flott kropp kan dessverre være dårlig i senga :'( Jeg tror egentlig ikke det har så mye med saken å gjøre.. Kun den visuelle tenningen som helst skal være tilstede i tillegg.

Gjest Gjest
Skrevet
Fordi menn er mer opptatt av at kvinner ser bra ut enn vice versa.

Er menn mer opptatt av at kvinner ser bra ut enn kvinner er av menn? Veeeeel!! Dette tror jeg er en sannhet med modifikasjoner.

Alle vet at kvinner bruker lenger tid paa aa tenne seksuelt, saann generelt sett. Vi har vanskeligere for det. Dette betyr at det stilles strengere krav til mannens kropp. Selv ville jeg aldri i verden ha klart aa tenne paa en feit mann og hatt sex med vedkommende. Ser jeg en skikkelig feit og dvask mann, saa vrenger det seg inni meg. Det samme med gamle menn som har tynne bein og pondus og tynne skuldrer...Det ser skikkelig rart ut. Det blir nesten at jeg vrir meg i smerte naar jeg ser slike ting, for det faar bare sexlysten til aa krype langt inn i hullet og gjemme seg.

Jeg tror at det er enda viktigere for kvinner at vi liker mannen og hans kropp for i det hele tatt aa klare aa bli kaate og orke aa ha sex med han. Jeg kjenner ingen kvinner som har funnet feite menn tiltrekkende, men har hort flere menn som liker store damer. Saa konklusjonen maa vel bli at for feite damer saa finnes det alltid en der ute som vil ha henne og liker hennes kropp. Men for en feit mann kan det se ganske morkt ut. SOrry feite gutter!!

Gjest Namnam
Skrevet
for det faar bare sexlysten til aa krype langt inn i hullet og gjemme seg.

Hihihi :D

Jeg har en venninne som er sammen med en overvektig 25-åring med ølmage og hele pakka. Hun har ingenting i mot det.

Men det er vel naturlig at jenter har bittelitt mer å gå på en gutter. Fra naturens side er gutter slankere og hardere å ta på, mens jenter er mykere og rundere (selvom de er slanke). Jeg kjenner ingen gutter som vil ha six-pack på jenta si.

Gjest hmm..
Skrevet

hmmm..faktisk ikke..aldri vært med en overvektig fyr...

Skrevet
Er menn mer opptatt av at kvinner ser bra ut enn kvinner er av menn? Veeeeel!! Dette tror jeg er en sannhet med modifikasjoner.

Alle vet at kvinner bruker lenger tid paa aa tenne seksuelt, saann generelt sett. Vi har vanskeligere for det. Dette betyr at det stilles strengere krav til mannens kropp. Selv ville jeg aldri i verden ha klart aa tenne paa en feit mann og hatt sex med vedkommende. Ser jeg en skikkelig feit og dvask mann, saa vrenger det seg inni meg. Det samme med gamle menn som har tynne bein og pondus og tynne skuldrer...Det ser skikkelig rart ut. Det blir nesten at jeg vrir meg i smerte naar jeg ser slike ting, for det faar bare sexlysten til aa krype langt inn i hullet og gjemme seg.

Jeg tror at det er enda viktigere for kvinner at vi liker mannen og hans kropp for i det hele tatt aa klare aa bli kaate og orke aa ha sex med han. Jeg kjenner ingen kvinner som har funnet feite menn tiltrekkende, men har hort flere menn som liker store damer. Saa konklusjonen maa vel bli at for feite damer saa finnes det alltid en der ute som vil ha henne og liker hennes kropp. Men for en feit mann kan det se ganske morkt ut. SOrry feite gutter!!

Haha du mener det?

Jeg har en skikkelig pen venninne som var sammen med en skikkelig lubben gutt.

Hun venninne min var i tillegg veldig slank.

Er enig i det at en skal tenne på sexpartneren, eksen min hadde pondus, men for meg spillte det ingen rolle for jeg var så glad i han at jeg tente på han uasnett.

Ingen som tror på kjærlighet lenger? blir helt oppgitt.

Skrevet

Har hatt sex med en ganske så overvektig fyr, og han var helt grei..

Blei fort sliten da, men han var flink ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg tror det ultimate paret her ville blitt Doug og Carrie i Kongen av Queens:P

Gjest j19str46
Skrevet

Kom igjen jenter, nå er det vår tur til å bedømme: er sex best med slanke eller overvektige menn?

Om dette er en slags "hevnetråd"?

Synes generelt sett disse tråden er helt idiotisk hvorfor gidde å starte det, når så mange føler seg såret av det. For min del bryr jeg meg ikke(mn blir litt påvirket, dt kn jeg innrømme), fornøyd med slik jeg er. Men vet det er mange som blir såret og får dårligere selvtillit av å lese ting som at store menn/kvinner er ekkle, eller hvem vil ha et skjelett i sengen. Synes folk bør ha mindre fokus på kiloene.

Skrevet

Nei, og kunne IKKE hatt det heller.. Litt ekstra godis er søtt men ikke feit!

Syns fete kvinner kan være veldig sexy men ikke fete menn! Litt utennende for meg..

Gjest Alabama
Skrevet

Jeg hadde sex med en kjekkas som viste seg å være ganske dvask, men som hadde klart å skjule det godt under klærne. Vi pulte riktignok i et telt, man han turte ikke ta av seg t-skjorta engang.... Gjorde ingenting med de ekstra kiloene, men var så pinlig når han beholdt t-skjorta på..

Skrevet

Hadde sex med en jeg kaller overvektig. Han hadde iallefall pupper og mage! Elsket det jeg .........! Deilig å ligge inntil han :)

Skrevet

Syns fete kvinner kan være veldig sexy men ikke fete menn! Litt utennende for meg..

Helt enig med Lille Lea her

Gjest Gjest
Skrevet

Hvorfor sier du det? For å forsvare ditt eget kjønn? :ler:

Det har vel ikke så mye å si hva du som kvinne synes om andre kvinner, siden de fleste kvinner foretrekker menn. For meg er, etter mine preferanser, stygge kvinner avtennende. For meg er alle menn stygge uansett.

Gjest Gjest_mia_*
Skrevet

Er nok bare å innse at på denne fronten, som så mange andre, så er vi mennesker utrolig forskjellige. Å er ikke det bra så vet ikke jeg????

Har selv ei venninne som er sammen med en veldig ovesvektig type, hen er selv slank. Ser ut som de har det kjempebra sommen.

Hadde ikke funket for meg... Men igjen; tkk og pris at vi er forskjellige!!!!!!!

Gjest Gjest_mia_*
Skrevet

Tenker litt....

Syk diskusjon.....

Kan det egentlig komme noen virkelig gode argument/råd ut av dette????

Gjest Gjest
Skrevet

Best med slanke og muskuløse menn med stort utstyr! Ingen tvil om det. Overvektig er kvalmt.

Skrevet

Du har kanskje spurt alle kvinner om dette siden du er så bastant?

Skal si du lever i en trangsyntt verden hvor alle kvinners/menns preferanser er like.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...