Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hvordan hadde dere tolket det dersom kjæresten din sa at han ikke ønsker å være sammen med deg i fremtiden, dersom du blir fattig/får veldig dårlig råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som at han var en gjerrig snok

Skrevet
Hvordan hadde dere tolket det dersom kjæresten din sa at han ikke ønsker å være sammen med deg i fremtiden, dersom du blir fattig/får veldig dårlig råd?

Det ville jeg tolket i retning av at han ikke er interessert i å forsørge deg, og at du ikke kan regne med at han stiller opp og er der for deg dersom du f.eks. blir syk og avhengig av offentlige ytelser.

Forøvrig ville jeg bedt om en bedre forklaring på hva han egentlig mener.

Personlig ser jeg ikke at det er noen god grunn til å spare på en mann som kun vil ha deg så lenge alt går greit og du har økonomisk medgang i livet!

Gjest Gjest
Skrevet

Som en dårlig spøk! For en idiot :kjefte:

Gjest Gjest
Skrevet

Kanskje han bare ønsker seg ei selvstendig dame som ikke trenger "hans" penger for å klare seg?

Min kjære ønsker at jeg skal holde meg i god form, i arbeid (så sant jeg kan da), og være selvstendig. Dette er noe jeg selv ønsker også, men synes det er greit at han ikke vil ha en sofasliter ;-)

Prat med han og spør hva han mener med det.

Lykke til :)

Skrevet

At han var en latsabb og ville ha ei dame han kunne leve av?

Skrevet

Som om at penger er viktigere enn meg.

Skrevet

Har for lite informasjon til å kunne gi et ordentlig svar. Det kommer jo helt an på sammenhengen.

Men utfra det lille jeg har av opplysninger, ville jeg ha tolket det slik at forholdet nok ikke hadde vart lenge og at følelsene dermed ikke satt så veldig dypt. Viljen til å sørge for og ta vare på partneren er noe som vokser frem etterhvert som man blir glade i hverandre. Det er ihvertfall min erfaring.

Gjest StockDama
Skrevet

Hadde tolket det om til at om noe skulle skje med meg så ville han ikke stilt opp.

Gjest Gjest
Skrevet

Hadde oppfattet det som StockDama.. at hvis man skulle bli syk e.l. og miste inntekten så hadde han stukket av uten å stille opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...