Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lager en ny tråd jeg,tilfelle ikke alle leser i den andre :O)

Jeg har fått et gavekort som går ut 30.mai, men finner ingen kode på det. Inne på mine sider følger det bare med en link, og trykker jeg på den kommer det opp en rød rute hvor det står hvor mye jeg har igjen på kortet og hvor mye jeg har handlet for.

På samme side kommer det opp noen varer jeg kan kjøpe for gavekortet, men jeg vil ha andre varer som er under "gaver og utstyr" siden. Men velger jeg disse varene kommer det opp som andre produkter og ikke gavekortprodukter, og ser ut som om det må betales utenom.

Har sendt mail til bokklubben men de er jo trege med å svare, så får vel ikke svar før kortet har gått ut.

Hva gjør jeg? Kan virkelig ikke finne koden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får ikke handlet i den "vanlige" nettbutikken, det er kun utvalgte varer som inngår i det tilbudet.

Skrevet
Du får ikke handlet i den "vanlige" nettbutikken, det er kun utvalgte varer som inngår i det tilbudet.

Snakket nettopp med en på kundeservice som sa det samme. Men hvorfor har alle andre her handlet blant alle varene? Da er jeg jo ikke interessert i noe av det. Hvor lang angrefrist er det? Har vel gått ut den også tenker jeg. Luringer ass. :sur:

Skrevet

Dette er et annet tilbud enn det de hadde før jul i fjor. Da kunne man handle fra hele butikken.

Skrevet
Dette er et annet tilbud enn det de hadde før jul i fjor. Da kunne man handle fra hele butikken.

Det stod jo ingen egen side man kunne titte litt på med de utvalgte varene før man meldte seg inn da. Så jeg fant masse på gaver og utstyr siden. Hadde jeg visst det hadde jeg ikke giddet å melde meg inn heller. Hvis de hele tida skal forandre på alt som gjelder gavekortene.

Gjest Gjest
Skrevet

Du hadde tilgang til info om dette før du meldte deg inn. Jeg var også fristet av gavekort på 750 kroner, men lot være siden det var begrenset til mye ræl jeg ikke ønsket meg. Det er en fordel å sette seg inn i betingelsene før man melder seg inn i noe, så dette er virkelig ikke noe du kan kritisere Bokklubben for.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...