Gjest Gjest_Maren_* Skrevet 28. mai 2008 #1 Skrevet 28. mai 2008 Tittelen sier det meste, blir helt paff.... orker ikke være her når kjæresten min kommer hjem, det føles som om han har vært utro, selv om han jo ikke har vært det!!! Blir oppgitt og såret.... kan ikke helt forklare hvorfor.... blir bare så utrolig forbanna!!!!! Han så så lykkelig ut... greit nok å vite at det ble slutt av en årsak, men tror ikke det er nok, jeg blir gal......... Må bare komme meg ut herfra........
Gjest Britt Banditt Skrevet 28. mai 2008 #2 Skrevet 28. mai 2008 Er du forbanna fordi han hadde det bra før han møtte deg?
Clebra Skrevet 28. mai 2008 #3 Skrevet 28. mai 2008 Ka type bilder var dette? Helt vanlige kjærestebilder eller seksuelle? Hvis det var vanlige, så forstår jeg jo at det er kjipt å se. Jeg har også lyst å innbille meg at kjæresten min bare har vært lykkelig med meg! Men - slik er jo ikke virkeligheten. Klart det er kjedelig å se det, men du vet jo at han har vært i et forhold før? Jeg forstår frustrasjonen, men den ligger hos deg - det er ikke kjæresten din som har gjort noe galt. Det eneste rådet jeg har er å prøve å kontrollere frustrasjonen/sjalusien. Det er ikke så mange kjærester som syns at det er noe særlig sjarmerende, etter min erfaring:) Er bildene seksuelle, forstår jeg veeeldig godt at det er tungt! Men man må nesten bare akseptere at kjærester har hatt kjærester før - også må man bare takle det.
Gjest TS Skrevet 28. mai 2008 #4 Skrevet 28. mai 2008 Er du forbanna fordi han hadde det bra før han møtte deg? Forbanna fordi jeg ikke føler meg noe spesiell lenger etter at jeg traff eksen hans og nå så bildene på nett... Traff henne for en mnd tid siden, var veldig uhøflig mot meg, og at han har vært sammen med henne gjør meg bare forbanna.... Vet ikke, tror hun har følelser for ham enda, hun bor i nærheten og vi har felles venner, tror hun kommer til å prøve å ødelegge for oss. Å se bildene gjorde meg bare enda mer urolig...
Amalie_85 Skrevet 28. mai 2008 #5 Skrevet 28. mai 2008 Skjønner heller ikke helt hva som gjør at du blir lei deg. Du kan jo ikke klandre han for det han har gjort før deg! Husk at det er deg han er sammen med nå
Amalie_85 Skrevet 28. mai 2008 #6 Skrevet 28. mai 2008 Forbanna fordi jeg ikke føler meg noe spesiell lenger etter at jeg traff eksen hans og nå så bildene på nett... Traff henne for en mnd tid siden, var veldig uhøflig mot meg, og at han har vært sammen med henne gjør meg bare forbanna.... Vet ikke, tror hun har følelser for ham enda, hun bor i nærheten og vi har felles venner, tror hun kommer til å prøve å ødelegge for oss. Å se bildene gjorde meg bare enda mer urolig... Men da er det vel ikke han du burde bli sur på? Hvis hun ikke er over han og uhøflig mot deg, så er jo ikke det hans feil. Da syns jeg heller du burde heve deg over det og tenke at det er du som har han nå, så da er du nok bedre enn henne for han
Gjest TS Skrevet 28. mai 2008 #7 Skrevet 28. mai 2008 Ka type bilder var dette? Helt vanlige kjærestebilder eller seksuelle? Hvis det var vanlige, så forstår jeg jo at det er kjipt å se. Jeg har også lyst å innbille meg at kjæresten min bare har vært lykkelig med meg! Men - slik er jo ikke virkeligheten. Klart det er kjedelig å se det, men du vet jo at han har vært i et forhold før? Jeg forstår frustrasjonen, men den ligger hos deg - det er ikke kjæresten din som har gjort noe galt. Det eneste rådet jeg har er å prøve å kontrollere frustrasjonen/sjalusien. Det er ikke så mange kjærester som syns at det er noe særlig sjarmerende, etter min erfaring:) Er bildene seksuelle, forstår jeg veeeldig godt at det er tungt! Men man må nesten bare akseptere at kjærester har hatt kjærester før - også må man bare takle det. Vanlige bilder,takk for at du forstår meg, er sikkert mange som absolutt ikke kjenner seg igjen også så det skjønner jeg jo også. Får bare holde det inne i meg selv om det er vondt. Var mye bedre før, da jeg ikke visste noe om henne, ikke hva hun het, hvordan hun så ut eller noenting,... nå er jeg nødt til å forholde meg til hele smørja, og ... ja, noen ganger tenker jeg at jeg har lyst til å bare flykte i fra alt og begynne på nytt et sted...
Gjest Chrissy82 Skrevet 28. mai 2008 #8 Skrevet 28. mai 2008 Kanskje du burde snakke med han om dette før du gjør noe mer.. Som det har blitt sagt før her, så er det DEG han er sammen med nå, IKKE henne.
Gjest TS Skrevet 28. mai 2008 #9 Skrevet 28. mai 2008 Kanskje du burde snakke med han om dette før du gjør noe mer.. Som det har blitt sagt før her, så er det DEG han er sammen med nå, IKKE henne. Det er sant, men jeg kan ikke prate mer om det... vi har pratet masse om det generelt i det siste fordi jeg plutselig ble tvunget til å møte henne... Men det er sant, det er meg han er sammen med nå, og ikke henne... Det bare føles så ubeskrivelig sårt, kan liksom ikke hjelpe for det... Jeg har også ekser, men har gått over land og strand for at han ikke skulle se bilder av oss sammen i fotoalbumer og lignende, føler meg liksom ikke likestilt lenger nå som det er bare meg som skal forholde meg til eksen hans... Skulle nesten ønske vi traff min eks en gang snart, så det kunne jevne seg ut litt... noe jeg tviler på kommer til å skje..
Clebra Skrevet 28. mai 2008 #10 Skrevet 28. mai 2008 Jeg har ofte lyst å leve i min lille perfekte boble, hvor kjæresten min og jeg bare har vært med hverandre og aldri har vært lykkelig med noe andre. DET hadde vært deilig det:) For ja, jeg haaater tanken på at han har vært sammen med andre, og vært forelsket i dem. Men jeg vet jo at dette ikke er en rasjonell tankegang. Jeg har også vært sammen med andre, han må jo få lov han også. Jeg må nesten bare være glad for at vi til slutt fant hverandre og er supperlykkelige her og nå! Det er vi som er sammen, og det han har hatt med andre jenter - det er OVER. Kjipe ekskjærester som prøver seg på typen, må man heve seg over og stole på kjæresten. Ja, man vil flykte eller helst ønsker man vell at den eksen ikke eksisterte i det hele tatt. Men de er der - og ikke alle er like hyggelige. Ha tro på ditt forhold med kjæresten din! Det var du som fikk han:) Du kan jo prøve å forklare for kjæresten din, uten å være sjalu, hysterisk eller overdrive - at du ikke liker at hun er i nærheten og at du bekymrer deg for hva hun kan gjøre med deres forhold.
Gjest TS Skrevet 28. mai 2008 #11 Skrevet 28. mai 2008 Jeg har ofte lyst å leve i min lille perfekte boble, hvor kjæresten min og jeg bare har vært med hverandre og aldri har vært lykkelig med noe andre. DET hadde vært deilig det:) For ja, jeg haaater tanken på at han har vært sammen med andre, og vært forelsket i dem. Men jeg vet jo at dette ikke er en rasjonell tankegang. Jeg har også vært sammen med andre, han må jo få lov han også. Jeg må nesten bare være glad for at vi til slutt fant hverandre og er supperlykkelige her og nå! Det er vi som er sammen, og det han har hatt med andre jenter - det er OVER. Kjipe ekskjærester som prøver seg på typen, må man heve seg over og stole på kjæresten. Ja, man vil flykte eller helst ønsker man vell at den eksen ikke eksisterte i det hele tatt. Men de er der - og ikke alle er like hyggelige. Ha tro på ditt forhold med kjæresten din! Det var du som fikk han:) Du kan jo prøve å forklare for kjæresten din, uten å være sjalu, hysterisk eller overdrive - at du ikke liker at hun er i nærheten og at du bekymrer deg for hva hun kan gjøre med deres forhold. Jeg synes vel at han passet bedre sammen med eksen sin,,, så sånn ut iallfall... vi ser ikke like bra ut sammen, og jeg føler kanskje at jeg ikke har så mye her å gjøre.... føler meg bare som en inntrenger... i fremmed by så nært hans fortid....
Rosalie Skrevet 28. mai 2008 #12 Skrevet 28. mai 2008 Skjerp deg, TS, skjerp deg. Og fortsetter du å plage han med mas om eksen hans, så mister du han garantert.
nessi Skrevet 28. mai 2008 #13 Skrevet 28. mai 2008 Hvis du ikke kan være sammen med en som har hatt en dame før deg, kan du få problemer med å finne deg evt. ny type. De som ikke kan nevne fortiden og mennesker man tidligere har hatt i livet sitt, har noe å skjule, mener nå jeg. Kunne aldri falle meg inn å gjemme fotoalbumer bare fordi det er bilder av min eks i dem, og jeg ville aldri forlange det av mannen min heller. Alle har en fortid.
Gjest Gjest Skrevet 28. mai 2008 #14 Skrevet 28. mai 2008 Jeg forstår deg veldig godt jeg TS! Det er ingen god følelse å se slike bilder! Så du er slettes ikke alene om å reagere negativt på ting som dette. Om det er noen trøst. Hvis kjæresten din er tålmodig og forståelsesfull, tror jeg nok ikke det blir noen krise av at du eventuelt tar opp disse følelsene dine med han, så lenge du gjør det på en ikke-bedreiende, ordentlig måte. Vil bare gi deg en klem , siden jeg forstår den følelsen du sitter med nå så altfor godt. Som de andre her sier: Forsøk å husk at han har valgt DEG fremfor henne. I blant glemmer man slikt, og da kan det være nødvendig å gjenta det om og om igjen for seg selv helt til man virkelig innser dette.
Gjest Gjest Skrevet 28. mai 2008 #15 Skrevet 28. mai 2008 Du burde få hjelp med sjalusiproblemet ditt, før det ødelegger forholdet deres
Gjest Glad i reiser Skrevet 28. mai 2008 #16 Skrevet 28. mai 2008 Jeg synes vel at han passet bedre sammen med eksen sin,,, så sånn ut iallfall... vi ser ikke like bra ut sammen, og jeg føler kanskje at jeg ikke har så mye her å gjøre.... føler meg bare som en inntrenger... i fremmed by så nært hans fortid.... Dette er noe du føler fordi du føler hun vil "ta" kjæresten din! Han er sammen med deg, det er deg han er glad i nå, det er deg han syns er pen og det er deg han velger å kose seg med nå!! Glem bildene og kos deg med kjæresten din!
gompen Skrevet 28. mai 2008 #17 Skrevet 28. mai 2008 Du høres ut som du sliter med veldig dårlig selvtillit. Gjør noe med DET isteden for å sitte her og sutre
Lille Lea Skrevet 28. mai 2008 #18 Skrevet 28. mai 2008 Om noen ex av kjæresten skulle vært uhøflig mot meg, tenker jeg bare at da må hun være sjalu! Hvorfor skal man være bitch mot en fremmed jente, kun fordi hun er sammen med exn? Uuuutrolig tåpelig spør du meg! Hev deg over henne!
Gjest Amen Skrevet 28. mai 2008 #19 Skrevet 28. mai 2008 Skjerp deg, TS, skjerp deg. Og fortsetter du å plage han med mas om eksen hans, så mister du han garantert. Helt enig. Trådstarter - hvor skal du finne en mann som ikke har en fortid? Det er ikke han - eller hun - som er problemet her. Det er deg og din selvtillit. Det må du gjøre noe med. Jo før jo heller. Joda jeg skjønner faktisk at det er vondt å bli presentert for nær eller fjern fortid, men du kan da virkelig ikke la en flott mann forsvinne ut av livet ditt fordi du føler deg underlegen en eks? En eks som atpåtil ikke kan oppnå det du har nemlig mannen du er sammen med. Hun er ute av bildet - det er du som er der nå. Du løser dette ved å jobbe med ditt eget selvbilde. Du må tro at han har valgt deg fordi han vil være sammen med deg. Du må slutte øyeblikkelig å se på henne som en utfordrer - hun er *historie* ... Du må slutte å nedgradere deg og ditt forhold ved å sammenligne deg og deres forhold med henne og hans ut fra noen bilder. Det at han har vært lykkelig før betyr vel ikke at han ikke er det nå? Du bestemmer selv trådstarter om dette skal gnage deg fremover. Du må ikke tro noe annet. Så slutt ...!
Gjest Gjest Skrevet 28. mai 2008 #20 Skrevet 28. mai 2008 Hei Trådstarter! Jeg kjenner meg veldig godt igjen i situasjonen din, har opplevd det samme selv. Eksene til typen er dødspene. Nydlige jenter! Selvtilliten min har aldri vært på topp, og å finne kyssebilder og liknende både på dataen og på nett slo luften ut av meg, og gjorde meg litt smådeppa. Jeg følte også at han hadde hatt så mye jeg ikke hadde hatt. Det jeg gjorde var å prate med han! Han poengterte hele tiden at det var meg han elsket, meg han ville ha, og lovde han sku slette de bildene han hadde på dataen. Jeg kan fremdeles pine meg over tanken på disse bildene. En dag jeg satt på dataen vår(var bare hans tidligere, nå deler vi) kom jeg plutselig over noen sånne kyssebilder osv. Jeg ble selvfølgelig like såret igjen, og tok det opp med han. På pur faen(faktisk, jeg var også litt sint) fikk jeg en venninne til å maile meg et bilde hun hadde fra vårt uteliv fra før meg og han ble sammen, der jeg kysser en gutt. Dette var nemlig bilder jeg slettet da vi ble sammen. Så viste jeg det til han og spurte han om hva han følte når han så meg kysse en annen. Selvfølgelig syntes han det var ekkelt og at han ikke synes det var spesielt deilig å få det bildet prentet fast i hodet. har ikke sett et bilde siden! Jeg synes du skal ta det opp med han, og spørre han om han hadde likt det om det hadde vært deg. Du skal være mot andre slik du vil andre skal være mot deg. Synes iallefall jeg er riktig i en sånn situasjon! Jeg tror det vil få han til å åpne øyene! Drit i om du maser og føler du blir unødvendig sjalu, det hadde vært rart om du ikke ble, og det synes nok kjæresten din også. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå