Gå til innhold

Trenger tips om frisør som virkelig kan se hvilken klipp og farge som kler MEG!

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Etter å være lei av hjemmefarging som ender med samme kjedelige farge har jeg nå bestemt meg for å gå til frisøren og få en skikkelig klipp sammen med en flott hårfarge (håper jeg)

Jeg har langt hår og vil beholde en del lengde, men få en litt tøff form på det samtidig som jeg må få en farge som kler MEG.

Jeg er mørkeblond (litt kommune) fra naturens side og har det farget litt lysere.

Aner virkelig ikke hva som kler meg, så her trenger jeg tips om virkelig gode frisører som kan se dette for meg.

Derfor: Har dere noe tips om frisører (gjerne i akershus kommune) Strømmen, jessheim, eidsvoll eller rundt der?

Tar også imot tips om frisører i Oslo evt.

Fortell gjerne litt om denne frisøren, hvorfor du synes han/hun er flink osv.

gjerne også prismessig hvor mye det ca koster med klipp og farging (om du husker selvfølgelig)

Håper på MANGE svar.

Må gå til en som har skikkelig peiling og klarer å se hva som virkelig kler meg.

Er livredd for å gå til en som ikke klarer å se dette, men bare tror at det kunne vært fint.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg klippet meg tidligere (før jeg flyttet) hos Design haircare på Jessheim, og har vært veldig fornøyd med Karolina, Marie og Monica. De kommer alle med forslag om klipp, styling etc etter mine utsagn om hvor mye tid jeg vil bruke på håret etc. Har aldri farget håret der, men klipp koster ihvertfall ca 4oo kr mener jeg å huske.

Gjest glamourgirl
Skrevet

Jeg anbefaler Innovativ på Frogner, Grethe heter hun jeg går til.

Ble tipset av en kollega som er mye eldre enn meg, med en helt annen stil, men perfekt til seg på håret.

Jeg ble råfornøyd, føte frisøren så meg...

Jeg har tipset søster, hun er fornøyd, mannen hennes går der og er også fornøyd, det samme er venninna hennes som hun tipset også videre...

Jeg har veldig langt hår og betaler under 2000 for klipp, farg og styling, som regel ca 1300. Det er billig i Oslo;)

• 2 uker senere...
Gjest Gjest
Skrevet
Jeg klippet meg tidligere (før jeg flyttet) hos Design haircare på Jessheim, og har vært veldig fornøyd med Karolina, Marie og Monica. De kommer alle med forslag om klipp, styling etc etter mine utsagn om hvor mye tid jeg vil bruke på håret etc. Har aldri farget håret der, men klipp koster ihvertfall ca 4oo kr mener jeg å huske.

TS her, om du måtte velge en av disse tre.

Hvem skulle det vært.

Tenkte å kanskje klippe meg her, men hvem bør jeg velge når jeg ikke aner hvordan jeg vil ha det og hva som virkelig blir stilig på meg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...