Gjest Anonymous Skrevet 18. mai 2003 #21 Del Skrevet 18. mai 2003 De aller FLESTE menn er kjedelige å snakke med, for de ønsker kun å snakke om seg selv....det blir altfor kjedelig for de fleste kvinner......... Naturlig at samtalen da står litt i stampe!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 18. mai 2003 #22 Del Skrevet 18. mai 2003 Catzy har gode poenger! Tror ikke akkurat utestedene er de beste stedene for samtaler av det gode slaget... Men jeg må si det virker litt drøyt å si at alle jenter er kjedelige - det virker jo som om du har "forhåndsbestemt" deg for at det er sånn... Og du...jeg tror nok du må vise litt mer interesse for å få napp... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 18. mai 2003 #23 Del Skrevet 18. mai 2003 menn er kjedelige å snakke med' date= for de ønsker kun å snakke om seg selv....det blir altfor kjedelig for de fleste kvinner......... :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: Hihi...... Eller kanskje jentene du snakker med, rett og slett ikke er interessert? Tenkt på det, jens? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jens... Skrevet 18. mai 2003 #24 Del Skrevet 18. mai 2003 er det fordi du går bort til den blondeste bimboen i lokalet det da jens222' date=' ikke for å fornærme noen, har blondt hår selv jeg, men for meg er blond en tilstand ikke en hårfarge. eller er det kanskje det at DU ikke klarer å få igang en samtale jentene synes er interessant? [/quote'] kan ikke noe for det men det er oftest utrolig vanskelig å dra i gang en interessang samtale med jenter/kvinner. Sjarm har de, men den trettende og kjedelig vokabularet hos dem ødelegger alt. Jeg sitter å tenker noen ganger når jeg snakker med jenter om hvordan det går an å være så gørr kjedelig. Jeg lurer ofte på om dama er en kokt potet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jens222 Skrevet 18. mai 2003 #25 Del Skrevet 18. mai 2003 Hvis du KUN har greie på bil' date=' fotball og "andre mannegreier" er det ikke så art at du ikke finner noen interessante kvinner å prate med. De som det virkelig er vært å prate med ønsker ikke snakke med en som ikke har peiling på noen verdens ting..... De som vil prate om samfunnsspørsmål o.l. Det fungerer jo på samme måte som de kvinnene som ikke har peiling på noe annet enn sminke, hår og "andre kvinnegreier."..[/quote'] nei, jeg vil ikke ha en kjente som snakker om typiske gutte-ting. Jeg peker mer på dybden i en samtale. Jenter har en overfladisk barnslig holdning til det meste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 18. mai 2003 #26 Del Skrevet 18. mai 2003 YTTERST sjelden prater jeg om sminke, vekt osv. Å NÅR jeg gjør det, er det med mine jentevenninner. IKKE med gutter på byen. Har masse guttekompiser jeg, som jeg diskuterer alt mellom himmel og jord med, å de har aldri klaget på at jeg er kjedelig. Nei du, Jens222, det er nok DEG selv det er noe med! Kanskje interessene dine er så bak mål, gørrkjedelig eller kanskje du rett og slett ikke appelerer til at jenter har noe fornuftig å si til deg. Ever thought about that???????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VesleBråka Skrevet 18. mai 2003 #27 Del Skrevet 18. mai 2003 Hvis du får for deg at du sitter å snakker med en kokt potet ofte, så bør du kanskje oppsøke lege for det er neppe normalt... Noen jenter er veldig kjedelige, noen er ganske greie og morsomme, og noen er morsomme og impulsive og spennende mennesker. Slik som gutter. Finnes en hau' av kjedelige mennesker rundt omkring... Og hvis du er en tørr tøffel selv som sitter og trykker ut av deg intetsigende uengasjerte bla..bla..bla.. så får du ikke mye respons av selv den mest spennende og sjarmerende person. Det er ivertfall total turn-off for meg og jeg gidder ikke snakke med gørre folk som ikke prøver engang, det være seg gutter eller jenter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk Doodad Skrevet 18. mai 2003 #28 Del Skrevet 18. mai 2003 nei, jeg vil ikke ha en kjente som snakker om typiske gutte-ting. Jeg peker mer på dybden i en samtale. Jenter har en overfladisk barnslig holdning til det meste Ok, men hvem er det som har dype samtaler på et utested. Ikke jeg i allefall, alkohol, høy musikk & dans passer dårlig sammen med 'verdensproblemer'. Jeg er ute for å ha det GØY, kanskje er jeg overfladisk der og da. Men pokker om jeg er det ellers!!!! Jeg har mange guttevenner som jeg treffer jevnlig, og vi kan snakke om alt mellom himmel og jord. Samfunn & politikk, utdanning, teknologi, følelser, fremtidsplaner, og både 'gutteting' og 'jenteting'.Hvis jeg var så forbanna overfladisk tror jeg ikke vi hadde hatt disse samtalene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lott@ Skrevet 19. mai 2003 #29 Del Skrevet 19. mai 2003 når jeg er på et utested og blir sittende sammen med ei jente så går sammtalen heller tregt. Jeg klarer ikke å få interesse av en samtale med ei jente enten hun er 19, 25 eller 35. Min konklusjon er at jenter er utrolig uinteresange å prate med - det er ofte til det plagsomme. Lille jensemann - forklaringen er ganske enkelt at vi KVINNER befinner oss på et vesentlig høyere plan mentalt sett enn gutter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 19. mai 2003 #30 Del Skrevet 19. mai 2003 når jeg er på et utested og blir sittende sammen med ei jente så går sammtalen heller tregt. Min konklusjon er at jenter er utrolig uinteresange å prate med - det er ofte til det plagsomme. Ta et hint - de er ikke interessert, og dette er deres måte å bli kvitt deg på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 19. mai 2003 #31 Del Skrevet 19. mai 2003 Hvor gamle er jentene du snakker med da Jens??? :o Og hvor drita?? Hvis du uansett bare er ute etter å få deg noe så kan du vel like godt by dem opp til dans, klenge deg innpå og spørre om dere skal gå hjem til deg med en gang så slipper du den trøtte konverseringen *ironisk* Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
deesdab Skrevet 19. mai 2003 #32 Del Skrevet 19. mai 2003 Men jens da! Man skal jo ikke sitte og prate med jenter, man skal ligge med dem og prate. når jeg er på et utested og blir sittende sammen med ei jente så går sammtalen heller tregt. Jeg klarer ikke å få interesse av en samtale med ei jente enten hun er 19, 25 eller 35. Min konklusjon er at jenter er utrolig uinteresange å prate med - det er ofte til det plagsomme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atmi Skrevet 19. mai 2003 #33 Del Skrevet 19. mai 2003 Vel Jens. Det er vel mest sannsynlig fordi at du BARE interesserer deg for å prate om superraske biler, strikkhopping og ellers hvor flink og kul du er. De fleste jenter ser rett gjennom det derre og syns det er lite kult og mye barnslig - derfor klarer de vel ikke annet enn å være litt høflige med deg. Det er helt klart kjedelig med en høflig samtale. enig med du i det. Skal du prate med ei jente er begynnelser som "du skulle bare sett den gangen jeg styrta ei helflaske sprit" eller "jeg er så kul at det drypper av meg", temmelig feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. mai 2003 #34 Del Skrevet 19. mai 2003 Her kommer et annet tips.... Det kan jo være at de blir SÅ betatt av deg at de mister "munn og mæle"..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trebarnsmor Skrevet 19. mai 2003 #35 Del Skrevet 19. mai 2003 Kanskje de ikke gidd å prate så mye og gjøre seg interessant for deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. mai 2003 #36 Del Skrevet 19. mai 2003 Da har du ikke snakket med meg.....!! Husk at jenter ikke gidder å gjøre seg interessante når de ikke er interessert da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 19. mai 2003 #37 Del Skrevet 19. mai 2003 Husk at jenter ikke gidder å gjøre seg interessante når de ikke er interessert da Litt truffet kanskje???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vibbi Skrevet 20. mai 2003 #38 Del Skrevet 20. mai 2003 Kanskje du skulle komme ut av "skapet" da, Jens!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå