Gå til innhold

hvorfor er jenter så gørr kjedelig å snakke med

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest jens222

når jeg er på et utested og blir sittende sammen med ei jente så går sammtalen heller tregt. Jeg klarer ikke å få interesse av en samtale med ei jente enten hun er 19, 25 eller 35.

Min konklusjon er at jenter er utrolig uinteresange å prate med - det er ofte til det plagsomme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

hvis jeg skal være ærlig så må jeg nok innrømme at en samtale med ei jente på et utested for min del ikke er annet enn et mål om å få henne til sengs.

Hadde det ikke vært for at jeg fysisk hadde lyst å jenter så hadde det ikke vært jenter i min omgangskrets

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brunhilde
hvis jeg skal være ærlig så må jeg nok innrømme at en samtale med ei jente på et utested for min del ikke er annet enn et mål om å få henne til sengs.

Hadde det ikke vært for at jeg fysisk hadde lyst å jenter så hadde det ikke vært jenter i min omgangskrets

WOW!!!! Og nå skal vi være imponerte overe "åpenheten" din?!?!?

Lykke til - det eneste du kommer til å opp¨nå her i livet er meningsløse k**** - hva med å investere i en "oppblåsbara"? Så slipper du ALL form for kommunikasjon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest the imp

er det fordi du går bort til den blondeste bimboen i lokalet det da jens222, ikke for å fornærme noen, har blondt hår selv jeg, men for meg er blond en tilstand ikke en hårfarge. eller er det kanskje det at DU ikke klarer å få igang en samtale jentene synes er interessant? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jens, jenter bryr seg svært lite om andre ting enn kledelige saker som sminke og klær....

Og vekt og slike andre uinteressante greier.

Skjønner godt hva du snakker om, at de damene på forumet her ikke forstår fnugget, kan man ikke laste dem for.

De vet bare ikke bedre....

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vampie
jens, jenter bryr seg svært lite om andre ting enn kledelige saker som sminke og klær....

Og vekt og slike andre uinteressante greier.

Skjønner godt hva du snakker om, at de damene på forumet her ikke forstår fnugget, kan man ikke laste dem for.

De vet bare ikke bedre....

Waco

men du digger at vi prater om slike uinteressante greier ikke sant? er vel derfor du alltid er her??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I know you Thor fra BB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bluesky.... ja det er mange av dere som har stiftet bekjentskap med denne Thor karen...hehe....

*skjønner hva du mener*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dr. ian

:ler: vampie :ler:

Godt poeng!

Waco, hvis jenter bare snakker om komplett uinteressante ting som

"sminke og klær....

Og vekt og slike andre uinteressante greier. "

Betyr det at du har de samme interessene? :sjarmor:

dorian - det var litt av en innrømmelse :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå da.... ta det litt med ro.... Vi snakker ikke om meg nå, men jeg prøvde bare å oppklare hvorfor jens mener jenter er gørrkjedelige å prate med....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt rart at jens har postet dette under samliv, han som ikke ser ut til å ha omgang med det andre kjønn i det hele tatt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hva skal jeg si da?? Har massevis av guttevenner, de elsker å prate med meg. Jeg har greie på biler, fotball og andre manne greier.

Men vil noen av dem være kjæresten min???

Neida da søker de disse jentene som bare er opptatt av sminke etc.

Gutter dere er dobbeltmoralister!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kinga

Gjest, du får begynne å mekke bil i miniskjørt.

Kjæresteri er å møtes på halvveien.

Vibeke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Milah

Hvis du KUN har greie på bil, fotball og "andre mannegreier" er det ikke så art at du ikke finner noen interessante kvinner å prate med. De som det virkelig er vært å prate med ønsker ikke snakke med en som ikke har peiling på noen verdens ting..... De som vil prate om samfunnsspørsmål o.l. Det fungerer jo på samme måte som de kvinnene som ikke har peiling på noe annet enn sminke, hår og "andre kvinnegreier."

Og når du ikke en gang ønsker å kvinner som venner, tror du da at de vil være kjæresten din?? Tror du må endre innstilling..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Tror nok også at jenter merker om du kun er ute etter å teste "intelligensen" deres....totalt turn-off.

Traff en gang en jurist som bare måte påpeke at jeg hadde gjentatt en ting to ganger...eksakt og presist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1) Utesteder er skjelden et godt sted å ha en normal samtale.

2) Det er ikke så mange jenter som synes at fotball, biler eller tur med gutta er veldig spennende samtaleemner.

3) Det er ikke så mange jenter som har lyst til å diskutere verdensproblemer når de er ute for å danse.

Kanskje du snakker om feil ting på feil sted? Eller kanskje du bare har dårlig karma?

Catzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Kanskje du snakker om feil ting på feil sted? Eller kanskje du bare har dårlig karma?

Catzy

Nettopp! Det er jo og litt merkelig at det er ALLE jentene ute det er noe "galt" med, og ikke han??

:blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...