Triine Skrevet 28. mai 2008 #1 Skrevet 28. mai 2008 Ja, vet det er mange andre tråder her, men jeg lurer nå på noe annet ! :-) Jeg har tenkt å kjøpe meg en epilatooooor :-D Jeg lurer på, når man "epilerer" bikinilinjen and so on, er det akkurat som om du napper hårene av? Det gjør nemlig jeg, og da tar det kjempe lang tid før de vokser ut igjen. Men det er ganske kjedelig å sitte med bøyd nakke og nappe hvert eneste ett med pinsett! :-P Eller er det verre ?
Hinata Skrevet 28. mai 2008 #2 Skrevet 28. mai 2008 En epilator napper ut hårene ja, så blir samme effekten som når du napper.. Selv om det kan være at epilatoren kan "overse" noen av de korteste og tynneste hårene
Triine Skrevet 28. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. mai 2008 En epilator napper ut hårene ja, så blir samme effekten som når du napper.. Selv om det kan være at epilatoren kan "overse" noen av de korteste og tynneste hårene Høres bra ut Man kan jo bare nappe de som ikke blir tatt
Gjest Gjest Skrevet 28. mai 2008 #4 Skrevet 28. mai 2008 Fortell hvordan det gikk når du har prøvd. Driver og lurer på om jeg skal manne meg opp til å bruke epilatoren der også, men har ikke vært tøff nok enda. Tar du bare på sidene da, eller under også?
Gjest Bond Skrevet 28. mai 2008 #5 Skrevet 28. mai 2008 Sidene går greit, dvs den delen som er oppe, men jeg kan ikke forestille meg at det skulle funke greit 'der under', og jeg har ganske høy smertegrense! Huden må holdes ganske stramt, og de fleste har jo noe mykhet i området, men det er sikkert avhengig av ens anatomi også..
Triine Skrevet 31. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 31. mai 2008 Har bestilt denne: epilatoren. Noen erfaringer? :-D
Crash Skrevet 31. mai 2008 #7 Skrevet 31. mai 2008 Jeg har en nesten lik, har skrevet om den i denne tråden.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 31. mai 2008 #8 Skrevet 31. mai 2008 Jeg har brukt epliator under armene og der nede i fjor. Var forferdelig vondt, mn verdt d for det holdt seg så fint så lenge. Har ikke spesielt høy smerteterskel heller. Har ikke begynt enda i år, for det er de første gangene som er verst for da er d så mye, etter første gangen er det bare å ta d gradvis, alle hårene vokser jo ikke ut samtidig:)
Gjest Bond Skrevet 31. mai 2008 #9 Skrevet 31. mai 2008 Der nede mener du bikinilinjen eller det hele? Vet ikke om anatomien min er rar, men jeg kan ikke forestille hvordan jeg skulle få til 'det hele'. Bikinilinjen er jo helt greit, men resten er litt vanskelig, synes jeg.
Gjest Yoghurt Skrevet 1. juni 2008 #10 Skrevet 1. juni 2008 Der nede mener du bikinilinjen eller det hele? Vet ikke om anatomien min er rar, men jeg kan ikke forestille hvordan jeg skulle få til 'det hele'. Bikinilinjen er jo helt greit, men resten er litt vanskelig, synes jeg. Enig. Området rundt kjønssleppene må jeg bruke voks på, for epilator var simplethen ikke mulig for meg. Syns epilatoren er best for leggene, men for resten bruker jeg varmvoks.
Sun Mei Skrevet 1. juni 2008 #11 Skrevet 1. juni 2008 Hvor vondt er det å bruke epilator i forhold til voksing?
Triine Skrevet 15. juni 2008 Forfatter #12 Skrevet 15. juni 2008 Nå har jeg prøvd epilatoren! Den var vond i begynnelsen, men etterhvert ble jeg på en måte bedøvet. Lurer på om den kanskje kuttet noen av hårene, men jeg hadde ikke så lange hår på leggene uansett, så skal spare litt nå, og prøve igjen. :-) Men tror helt seriøst den virker, for jeg kjente at hårene gikk ut! Mange! Bare ikke alle :-P Tror jeg fikk et par blåmerker der jeg var helt ani foten, men det var ikke noe vondt eller noe. Men, smerten var ihvertfall ikke så gale som jeg hadde trodd:) Anbefaler ikke den enda, skal prøve igjen om en ukes tid!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå