miratira Skrevet 28. mai 2008 #1 Skrevet 28. mai 2008 Jeg lager matpakke til min samboer og liker å lage de delikate og varierende.. Noen som har noen spennede forslag?
mee mee Skrevet 28. mai 2008 #2 Skrevet 28. mai 2008 Noe jeg syns er veldig godt, men kanskje litt "grisete" Rester fra slik hel kyllig ifra ferskvaren på butikken grovt brød røde løkringer majones nam!
miratira Skrevet 28. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. mai 2008 Ja det hender jeg lager kylling baguetter.. med sånn kylling eller kyllingfilet Det er kjempe godt!
Arkana Skrevet 28. mai 2008 #4 Skrevet 28. mai 2008 Her er et tidligere innlegg jeg har skrevet med matpakkeforslag.
Nilma Skrevet 28. mai 2008 #5 Skrevet 28. mai 2008 Jeg er nyfrelst bruker av bentobokser - én stor matboks med flere små bokser inni, som gjør det lettere å putte spennende ting i matboksen. Genialt! På denne siden ser du mange eksempler. Her og her er et par eksempler på hva jeg har hatt i min.
Gjest Elfrida Skrevet 28. mai 2008 #6 Skrevet 28. mai 2008 Jeg er nyfrelst bruker av bentobokser - én stor matboks med flere små bokser inni, som gjør det lettere å putte spennende ting i matboksen. Genialt! Jeg er også frelst! Jeg som aldri har klart å smøre matpakke hver dag har nå en variert og sunn lunsj hver dag. Og boksen er stor nok til at det blir plass til et lite mellommåltid før jeg går fra jobben også. I tillegg til at det blir frukt og grønt og delikate ting hver dag har jeg også fått mye avsetning på middagsrester. En snei flintstek fra gårsdagen og noen vasne grønnsaker blir plutselig en spennende kald rett bestående tynne skiver av svinekjøtt med bakte grønnsaker. Så kapper jeg opp en gulrot og noe frukt og danderer i hver sin boks og vips er jeg ferdig. Alt i alt spiser jeg sunnere og mer spennende lunsj og sparer penger i tillegg. Rett og slett genialt!
Nilma Skrevet 28. mai 2008 #7 Skrevet 28. mai 2008 I tillegg til at det blir frukt og grønt og delikate ting hver dag har jeg også fått mye avsetning på middagsrester. En snei flintstek fra gårsdagen og noen vasne grønnsaker blir plutselig en spennende kald rett bestående tynne skiver av svinekjøtt med bakte grønnsaker. Så kapper jeg opp en gulrot og noe frukt og danderer i hver sin boks og vips er jeg ferdig. Alt i alt spiser jeg sunnere og mer spennende lunsj og sparer penger i tillegg. Rett og slett genialt! Nettopp! Og i tillegg til å kunne bruke opp middagsrester, kan man "planlegge" rester, f.eks. koke litt ekstra ris/pasta/linser og lage en enkel salat.
Gjest Elfrida Skrevet 28. mai 2008 #8 Skrevet 28. mai 2008 Nettopp! Og i tillegg til å kunne bruke opp middagsrester, kan man "planlegge" rester, f.eks. koke litt ekstra ris/pasta/linser og lage en enkel salat.Jepp! Jeg blir nesten lei meg når det ikke blir rester...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå