Gjest Donna Skrevet 26. mai 2003 #21 Skrevet 26. mai 2003 Gudlarina Virgo?! :o Ska sei, jeddna me mesten e naboa? (ikkje at eg seie det...*mobb mobb*) Ska sei Tilde :o , ja de e mulig !
Gjest Anonymous Skrevet 26. mai 2003 #22 Skrevet 26. mai 2003 En annen ting er grensesnitt... for et duste-ord..! Hvilket ord bruker du i stedet for grensesnitt da?
Milo Minderbinder Skrevet 26. mai 2003 #23 Skrevet 26. mai 2003 Jeg virkelig avskyr ordet "kult", fordi det pøses på i alle retninger uten særlig tanke på hva det egentlig betyr. Er en film litt merkelig, smeller man på med "ah.....kultfilm" med en eneste pokkers gang. Ordet "Rusbrus".... uttrykket "sjekke ut"...rett og slett fordi det blir for påtatt...det er liksom en helt grei oversettelse av "check out", men jeg synes det klinger akkurat bittelitt for feil, og således avstedkommer det helt sinnsyk irritasjon hos meg.. Selv har jeg en tendens til å stillferdig si "Jævlar i havet" når ting går meg litt i mot. Det er forsåvidt en helt kurant ting å si, men jeg er irritert over at jeg ikke vet hvor jeg har det fra....... Milo
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå