*Lillian* Skrevet 17. mai 2003 #1 Skrevet 17. mai 2003 Er det noen som har peiling på hvor jeg kan få tak i denne sangen? (Ja, Tv'en står på på NRK1 for øyeblikket...) Synes den sangen er litt kul, og dessuten tenkte jeg at jeg skulle sende den til ei venninne (intern humor)... Finner den ikke på WinMX, iallfall! Noen som har teksten og selve sangen et sted? I'd be very, very happy! Lillian
*Lillian* Skrevet 17. mai 2003 Forfatter #4 Skrevet 17. mai 2003 Kjøpe samle-cden til Henning Kvitnes? ehm..kanskje ikke...... Lillian
bluesky Skrevet 17. mai 2003 #5 Skrevet 17. mai 2003 ehm..kanskje ikke...... Lillian Hvorfor mista du interessen plutselig?
*Lillian* Skrevet 17. mai 2003 Forfatter #6 Skrevet 17. mai 2003 Mista ikke interessen, men jeg er ikke interessert i å kjøpe en hel CD for en sang! Lillian
Ruby Skrevet 19. mai 2003 #7 Skrevet 19. mai 2003 Henning Kvitnes er jo fantastisk bra. Og han har masse fine låter. Er verdt å sjekke ut!!!
Suzy Skrevet 19. mai 2003 #8 Skrevet 19. mai 2003 Den fins på et av albumene til Jokke (og Valentinerne). Suz
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå