Gå til innhold

Hvor i New York er det trygg å bo på hotellet?

Anbefalte innlegg

Gjest newyorker
Skrevet

Jeg og venninne skal til New York i september, - 1 uke!

Hvilke del av New York er det trygt? Ikke Harlem!

Er usikker hvilket hotell vi skal søke på, er så mange steder.

Vi ønsker å bo sentralt. Reise rundt på serverdigheter, shopping.

Vi tenker ikke å bo på et dyrt hotell - vil si ca 2-3500 kr hver :)

Med eller uten bad. Håper dere vil virkelig si hvilke plass i New York er trygg?

Lurer på Upper Midttown ? YMCA? Upper East Side? Lower Manhattan?

Vi ønsker å bo nærmest f.eks Empire Statue Building, Central Park, Museumeer, handelsgate, Frihetsgudinne, Time Square osv. Men bare en trygg plass! :) Tusen takk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Jeg har vært i NYC et par ganger i løpet av de siste 4 årene og byen føles ganske så trygg. Første gang jeg var der føltes det ut som jeg var i en skikkelig politistat ettersom det var politier på hvert gatehjørne. Så du har ikke så mye å frykte...byen er ganske så trygg i disse dager. Jeg har bodd i både midtown og sist vi reiste bodde vi i Long Island City som ligger rett over East River....men det var bare to stopp til Manhattan på subway så det var ikke noe problem å komme seg rundt. Sjekk mitt reisebrev på http://gardkarlsen.com/NYC_travelogue_2007.htm . Kanskje du kan finne noen gode tips der til å begynne med :-)

Skrevet
Jeg og venninne skal til New York i september, - 1 uke!

Hvilke del av New York er det trygt? Ikke Harlem!

Er usikker hvilket hotell vi skal søke på, er så mange steder.

Vi ønsker å bo sentralt. Reise rundt på serverdigheter, shopping.

Vi tenker ikke å bo på et dyrt hotell - vil si ca 2-3500 kr hver :)

Med eller uten bad. Håper dere vil virkelig si hvilke plass i New York er trygg?

Lurer på Upper Midttown ? YMCA? Upper East Side? Lower Manhattan?

Vi ønsker å bo nærmest f.eks Empire Statue Building, Central Park, Museumeer, handelsgate, Frihetsgudinne, Time Square osv. Men bare en trygg plass! :) Tusen takk

Hei,

Jeg har bodd i New York og vært på ferie der et 10-talls ganger, siste gang i fjor. Vi bodde på Hotel 31 som ligger midt i "alt".. Enkel standard, men trygt område :)

Gåavstand til Empire State Building og like ved t-bane. Hyggelig og hjelpsom betjening. Anbefales!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...